Libreo sine nye bleier

LittleJ.

Elsker forumet
De derre activ ett eller annet :P str 5 :P
Flere som har barn som får utslett av dem?
snuppa er ett år, å når jeg brukte de bleiene nå OG first price sine, så ble hun så rød og 'sår' nedentil. kan det være bleiene som gjør det? hun får ofte bleieskift, så hun går ikke med våt bleie dagen lang lissom, så lurte på om det er flere som har merket noe med de bleiene selv?
er pampers bra? har alltid brukt libero sine, å ikke fått noe utslett, helt til jeg prøvde de nye og first pricene.

Er mange her inne som har barn som har reagert på de nye bleiene ja. Inkl snuppa her. Hun fikk elveblest lignende utslett og skrek for det sved sånn....ville klø seg fordervet. Sendte mail og klaga til libero som ringte meg opp og tok saken på alvor. Jeg fikk spørreskjema i posten som jeg svarte på og sendte med to bleier av den pakken hun reagerte på. Fikk en liten ting som beklagelse.

Men det ser ut for at snuppa reagere på de nye vanlige bleiene også. de som bare er blitt tynnere. Hun klør mye og har alltid fullt av røde prikker på rumpa. Vurderer å bytte erke, men vet ikke helt til hva da jeg er litt skeptisk til pampers.

guttungen her reagere isje på libero, men firsprice bleien blei han sååååå såre og masse utslett så firtprice  blir isje i hus igjen jaffal!

Sjekk om bleiene er svanemerket? Hvis de er svanemerket skal de jo ikke innholde skadelige stoffer. Er de ikke svanemerket, så kan de jo i prinsippet inneholde skadelige stoffer.

Har ikke erfaring med bleiene du nevner. Selv bruker vi pampers eller coop sine egne og er veldig fornøyd med begge.

Jeg bruker KUN de activ fit-bleiene til sønnen min, Brukte de orginale liberobleiene før, men syns de nye er mye bedre mtp at de er tynnere og lettere å bevege seg i.. Har ikke merket noen forskjell når det kommer til utslett osv, men har vel egentlig aldri vært noe problem for vår del uansett hvilke bleier vi har brukt...

Snuppa mi (snart 2) har aldri reagert på noen bleier før, men etter én dag med de nye Libero bleiene var hun knallrød og sår...møkkableier. Jeg klaget og fikk beskjed om at jeg ville få tilsendt et spørreskjema, men hørte aldri noe fra de..uproft.

husker det var en tråd her for en stund tilbake om ei som sendte mail til libero og sa i fra om allergien til ungen på de nye type bleiene. libero svarte og takket,men atde ikke hadde fått andre henvendelser. hvis flere skriver inn så setter de sikkert pris på tilbakemeldingen og gjør noemed det.

Jenta mi fikk også masse utslett og ble skikkelig sår. Hun fikk også feber samtidig, men vet ikke om det hadde noen sammenheng.  Jenta mi har aldri hatt bleieutslett tidligere. Har for det meste brukt pampers, men ville prøve ut de nye liberobleiene. Bruker nå bare pampers sine.

Back
Topp