Liberopakke

junibaby15

Forumet er livet
Junibarna 2015
Har meldt meg inn i liberoklubben i dag :)

Får jeg da automatisk hentelapp til liberopakken da? Kommer den i posten?

Ja den kommer i posten. Jeg hentet min forrige uke :) Fikk nettopp hentelapp fra rimi også.

Hva med oss som har vært medlem der fra tidligere svangerskap, får vi ny boks? Har skrevet inn at jeg er gravid på nytt...

Har fått i posten ja. Hentet pakken fra Rimi i dag også (måtte innom tre Rimi-butikker før jeg fant en som faktisk hadde boksen da...). Ganske fine pakker begge deler, men Rimi sin er mest innholdsrik :) Greit med småpakker av både bleier, oljer, kremer etc. Fint å ha i stellevesken eller på reise.

Når jeg fikk pakken nå inneholdt den våtservietter, en liten pakke med str1og2 bleier, prøve på ammeinnlegg, Vognleke, og små flasker med babywash og babyolje. Så helt grei pakke, bedre enn vitus apotek sin syns jeg, ting man faktisk får bruk for i starten ;) har ikke henta de andre enda, var tomme på RIMI igår...

Når jeg fikk pakken nå inneholdt den våtservietter, en liten pakke med str1og2 bleier, prøve på ammeinnlegg, Vognleke, og små flasker med babywash og babyolje. Så helt grei pakke, bedre enn vitus apotek sin syns jeg, ting man faktisk får bruk for i starten ;) har ikke henta de andre enda, var tomme på RIMI igår...
Var å skulle hente min på Rimi i går også. Da sa sjefen der at nesten alle var tomme fordi de ikke hadde fått dem levert. Dårlig logistikk mente han på. Men de skulle vist bli sendt ut denne uka. Han trodde kanskje de fikk sine i dag.

Var å skulle hente min på Rimi i går også. Da sa sjefen der at nesten alle var tomme fordi de ikke hadde fått dem levert. Dårlig logistikk mente han på. Men de skulle vist bli sendt ut denne uka. Han trodde kanskje de fikk sine i dag.
Ja, hun sa de skulle komme idag eller på fredag, så hvis jeg skal gå gidder jeg ikke før fredag :p

Tenkte å hente i dag jeg. Håper de har kommet :)

I Stavanger fikk jeg hentet ut rimi-pakken på Rimi Forus på lørdag, virket som de hadde rikelig lager. Så er det noen fra området som skal hente ut, så anbefales den butikken ;)

I Stavanger fikk jeg hentet ut rimi-pakken på Rimi Forus på lørdag, virket som de hadde rikelig lager. Så er det noen fra området som skal hente ut, så anbefales den butikken ;)
Takk for tips ;)

De er tomme i alle rimi butikker jeg har ringt til.... Men torsdag virker det som de fleste får påfyll.de legger jo ned rimi butikkene nå så stor pågang hos de som er igjen

De er tomme i alle rimi butikker jeg har ringt til.... Men torsdag virker det som de fleste får påfyll.de legger jo ned rimi butikkene nå så stor pågang hos de som er igjen
Har du ringt badedammen? Da får jeg vente til torsdag

Back
Topp