Har meldt meg inn i liberoklubben i dag 
Får jeg da automatisk hentelapp til liberopakken da? Kommer den i posten?

Får jeg da automatisk hentelapp til liberopakken da? Kommer den i posten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk hvertfall det uten å gjøre noe annet enn å legge inn ny graviditet og terminHva med oss som har vært medlem der fra tidligere svangerskap, får vi ny boks? Har skrevet inn at jeg er gravid på nytt...
Var å skulle hente min på Rimi i går også. Da sa sjefen der at nesten alle var tomme fordi de ikke hadde fått dem levert. Dårlig logistikk mente han på. Men de skulle vist bli sendt ut denne uka. Han trodde kanskje de fikk sine i dag.Når jeg fikk pakken nå inneholdt den våtservietter, en liten pakke med str1og2 bleier, prøve på ammeinnlegg, Vognleke, og små flasker med babywash og babyolje. Så helt grei pakke, bedre enn vitus apotek sin syns jeg, ting man faktisk får bruk for i startenhar ikke henta de andre enda, var tomme på RIMI igår...
Ja, hun sa de skulle komme idag eller på fredag, så hvis jeg skal gå gidder jeg ikke før fredagVar å skulle hente min på Rimi i går også. Da sa sjefen der at nesten alle var tomme fordi de ikke hadde fått dem levert. Dårlig logistikk mente han på. Men de skulle vist bli sendt ut denne uka. Han trodde kanskje de fikk sine i dag.
Hehe skal innom å kjøpe meg litt lunsj til jobben etterpå uansett så tenkte jeg skulle spørre daJa, hun sa de skulle komme idag eller på fredag, så hvis jeg skal gå gidder jeg ikke før fredag![]()
Tenkte å hente i dag jeg. Håper de har kommetVar å skulle hente min på Rimi i går også. Da sa sjefen der at nesten alle var tomme fordi de ikke hadde fått dem levert. Dårlig logistikk mente han på. Men de skulle vist bli sendt ut denne uka. Han trodde kanskje de fikk sine i dag.
Bare å dra å sjekke detTenkte å hente i dag jeg. Håper de har kommet![]()
Takk for tipsI Stavanger fikk jeg hentet ut rimi-pakken på Rimi Forus på lørdag, virket som de hadde rikelig lager. Så er det noen fra området som skal hente ut, så anbefales den butikken![]()
Tomt i dag.får nytt parti torsdagI Stavanger fikk jeg hentet ut rimi-pakken på Rimi Forus på lørdag, virket som de hadde rikelig lager. Så er det noen fra området som skal hente ut, så anbefales den butikken![]()
Oh, det var kjipt, ikke meningen å sende noen ut på bomturTomt i dag.får nytt parti torsdag
Satser på du fikk med deg junilykke83's post om at de var tomme nå, men kommer nytt parti på torsdagTakk for tips![]()
Har du ringt badedammen? Da får jeg vente til torsdagDe er tomme i alle rimi butikker jeg har ringt til.... Men torsdag virker det som de fleste får påfyll.de legger jo ned rimi butikkene nå så stor pågang hos de som er igjen
Ikke ringt badedammen nei.Har du ringt badedammen? Da får jeg vente til torsdag