libero?

litennr3

Elsker forumet
vad använder ni till era små? ja har använt libero hela tiden, men nu har jag bytt från mini till midi, å de luktar väldigt mycke plast, känner de väldigt starkt genom kläderna me.. gör era de oxå? eller kanske ja bara fick en dålig packe!?

ikke merket noe jeg... bruker libro her og.. [&:]

Bruker også for det meste libero, men har aldri kjent at de har lukta spesielt sterkt eller noe.
Det er nok sikkert bare akkurat den pakken du har fått.. Bruker midi jeg også!

ikke merket noe jeg heller... bruker libro,bruker midi nå..

hmmm. de va rart må ju va packen ja har fått då för de luktar väldigt starkt.. köpa nya då.. =)

var tvungen å gå å lukta en gång till,[:D] men jo de luktar väldigt starkt..

jeg liker ikke libro bleiene,så her går det i pampers. har nå kjøpt en pakke fra lidl,så er spent på hvordan den er.

tänkte ja skulle pröva dom från lidl ja me.. har hört så mycke bra om dom.. har i grund varit väldigt nöjd med libero fram till i dag då..

bruker også libero, men har ikke opplevd plastlukt[8|] bruker maxi 7-14kg jg nå da[:)]

Jeg bruker libero maxi og jeg har ikke merket noe spesiell lukt fra de

bruker også up&go 7-11kg....kjempepraktisk...slipper å tenke på om bleien er for stram eller løs!!

ORIGINAL: litlå

ikke merket noe jeg... bruker libro her og.. [&:]

signerer

er det ikke litt tungvint å bruke up&go på de små babyene??
jeg bruker det til storebror ,men han er snart 3 så der går det veldig greit..

Har brukt Libero midi bleiene et par mnd tid nå, har ikke opplevd at de lukter plast.. Sikkert bare en feil eller noe? Skifter også over til maxi bleiene om ei uke eller to, må bare bruke opp lageret først![:)]

Jeg bruker også libero midi og er kjempefornøyd![:)] Prøvde up and go , men må nok vente litt med å bruke de enda, ble litt tungvindt syns vi. Når først bleien var på var all salven på utsiden av bleia...[8D] festlig! Spesielt for far i huset, he he. Liiiiiiiiitt frustrert, he he! Brukte pampers til å begynne med, men syns de virker å bli fuktige igjennom jeg, noen andre som har kjent det? Kunne kjenne svakt på utsiden av klærne når ho hadde tissa... merkelig.

Jeg bruker pampers active fit...og er veldig fornøyd med den. Syns libero-bleiene er så stive[&:] Jaja, ikke sikkert alle str. er like selvfølgelig[;)] Storebroren tålte ikke libero, ble sår med en gang.  

ORIGINAL: tweety78

Jeg bruker også libero midi og er kjempefornøyd![:)] Prøvde up and go , men må nok vente litt med å bruke de enda, ble litt tungvindt syns vi. Når først bleien var på var all salven på utsiden av bleia...[8D] festlig! Spesielt for far i huset, he he. Liiiiiiiiitt frustrert, he he! Brukte pampers til å begynne med, men syns de virker å bli fuktige igjennom jeg, noen andre som har kjent det? Kunne kjenne svakt på utsiden av klærne når ho hadde tissa... merkelig.

signerar denna..!

ORIGINAL: Birdie

Jeg bruker pampers active fit...og er veldig fornøyd med den. Syns libero-bleiene er så stive[&:] Jaja, ikke sikkert alle str. er like selvfølgelig[;)] Storebroren tålte ikke libero, ble sår med en gang.  

Sånn syns jeg de fleste bleiene er, så vi pleier alltid å "boffle" de opp litt vi, vet å mykne den litt først.

bruker midi og ingen lukt her [;)] 

pampers er noe drit assa..etter 30min så var han gjennomvåt jo!!ble så skuffa..hedigvis var det bare prøver jeg brukte og ikke kjøpt de..

Back
Topp