Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvorfor du foretrekker/foretrakk tøybleier?touch er mykere. Og dyrere. Og aldri sett dem i sånne kasser
Vi brukte touch når hun var lita. men gått over på de vanlige etterhvert, husker ikke helt når En eller annen gang etter hun passerte året. Nå er hun tre og slutter vel snart
Touch var en myk overgang for meg som er vant til tøybleier, det er og blir mykere og annerledes enn papir, men denne tredje ungen fikk bare eksem uansett hva jeg gjorde, men ble bra med papir så da ble det sånn, og hun ville ikke bytte tilbake da hun var blitt så stor at det gikk bra med eksemet. Så da ble det en papirunge. Som jeg gleder meg til det er over!!

Kan jeg spørre hvorfor du foretrekker/foretrakk tøybleier?pga miljøet, enklere? Har ikke helt satt meg inn i det
![]()
Ja, lurt med sånn kiwi-kort!Kun touch her. Får utslett av andre bleier. Aldri sett de på tilbud, men på kiwi er hver fjerde pakke gratis så lenge man bruker bleiekort og på bunnpris er det 50% på ene pakken om man kjøper to pakker samtidlig. Skiller 2 kr pr pakke bunnpris og kiwiSpar er enda dyrere
![]()
Alle butikker jeg har vært på har de i enkeltpakke vært dyrere pr bleieVi bruker touch. Rett og slett bare fordi de er mykere. De koster jo det samme som libero comfort fra str 3. I enkeltpakker, riktignok. De svære multipakkene blir vel 50 kr billigere (hvis man bruker bleiekort på Kiwi på enkeltpakkene).
Ja, jeg tror det er samme pris pr pakke, men ett par færre bleier i touch sine pakkerAlle butikker jeg har vært på har de i enkeltpakke vært dyrere pr bleie