Libero swimpants????

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Kjøpte den fra 7-12 kg.. jenta mi er snart 10 kg.. Syns den virka litt liten.. men vet ikke hvor stor den fra 10 kg og oppover er[8|]Men hvertfall.... de beskyttelseskantene virket så slakke... strammer de seg når man kommer i vannet eller? Hva hvis hun bæsjer? hehe....[&:]

INGEN?

De skal være litt stramme, sånn tilfelle uhell. Men de skal jo ikke være ubehagelige heller. Vi bruker noen andre, husker ikke merket. Men de er i en oransj og blå pakke med disney figurer på. De er kjempe gode..

Synest de har vert små i str på mine gutter, men no er det leeeenge siden eg har brukt de.

Vi har pleid å bruke disse fra Huggies.
Finnes på de fleste dagligvarebutikker og det var disse de hadde i Nordlandsbadet.
Synes ikke det var så stor forskjell på størrelsene jeg.

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

vi var på babysvømming i går, og hadde på henne de minste (7-10 kilo) og dæggern meg så krøyp den inn i rævva på hu som det så ut som om hun hadde på seg stringtrusebleie[:D]
Tror vi må gå opp en str ja...
(hun er 10,1 kg og 74 cm)

okei.. Vi lurte på å bade med henne i morgen... Vet ikke om vi tørr ta sjansen[8D]som sagt.. de beskyttelseskantene i sidene virket litt slakke inntil,vet ikke hvorfor?[8|]eller om de skal være sånn...
Den var ikke sånn kjempe trang.. Men virket litt kort og slakk i sidene...

Jeg har bare hørt at det er svømmebleier de godtar når de er så små... altså svømmehallene osv...

Back
Topp