Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe babyolje. Ikke prøveflaske eller noe.Fikk du ikke babyolje? Jeg fikk en hel flaske, ikke bare prøve.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg henta også i 2012 sist og husker at den var full av sånne små vareprøver fra Libero. Den var den beste sist og rimi dårligst, men har hørt at rimi sin skal være ganske bra nåSiden den var gratis så ble jeg fornøydmen tror også den var enda litt bedre i 2012
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Oi, det var mye mer enn hva som var i minVis vedlegget 53050
Siste! Fra Vitus Apotek / Babyverden
Denne inneholdt:
Ble spurt om vi ventet gutt eller jente, så fikk velge mellom rosa stellematte eller en slags toalettmappe som kan henges opp via kleshengerhode. Vi tok toalettmappen.
Avent tåteflaske 125 ml
Nisim shampoo 10ml
La Roche-Posay reparing balm 3ml
Medela purelan 1,6ml
Vidi barn tørre engangskluter 100stk
Cosmica Menn ansiktskrem 60ml
Dr.Greve sinksalve 15ml
L'Occitane håndkrem 10ml
MEM of Oslo babybody
MAM smokk
Tena min 2stk
Fødselsboken
Brev fra Babyverden
Kupong på MEM body
Brev fra Vitus Apotek
Infopamflett fra:Nisim, Weifa (om feber), L'Occitane, Dr.Greve, MAM, La Roche-Posay, Inotyol, Medela
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi, det var mye mer enn hva som var i minFikk verken body eller toalettmappe/stellematte...
Gubben henta vår på ditt apotek uten kode, så lurer nesten på om jeg skal gå innom vitus å høre om de har fått inn den oppgraderte pakka.
Jeg hentet denne uka og fikk vite det var den nye pakka (de var helt tom forrige uke), men det var også uten body og toalettmappe.