Libero bleier

sesson

Elsker forumet
Har alltid brukt pampers på barna här men hamstra in en del libero bleier för nyår. Men jag syns att det luktar så förfärdligt av dem när barna har tissat alltså. Har aldrig upplevt det med pampers. Hmm...är det bara jag eller?? [:)]

Jeg har opplevd det mostatt jeg da...
SYNES at pampers sin har en spesiell lukt, både før og etter de har tisset i dem..
Så da er det vel jeg som er rar.. hehe

heelt enig! løp for å skifte heeele tiden, trodde hun hadde bæsjet...kun libero her nå, og merker ingen lukt...
ORIGINAL: Martis84

SYNES at pampers sin har en spesiell lukt, både før og etter de har tisset i dem..

jeg brukte også pampers frem til nå nettop men syntes ikke jeg har luktet noe fra noen

Mener begge lukter jeg, men holder meg til libero [;)]

Synes også pampers lukter mer enn Libero :)

ORIGINAL: happymeg

det har ikke jeg opplevd.. hmmm[8|]

ORIGINAL: happymeg

det har ikke jeg opplevd.. hmmm[8|]

det syns jeg og .. :)

Hehe... här var det massa olika svar [:)][:)] Jag känner ingen lukt av pampers då...hehe... olika luktesans vi må ju det va [;)] En svensk sådan

ORIGINAL: sesson

Har alltid brukt pampers på barna här men hamstra in en del libero bleier för nyår. Men jag syns att det luktar så förfärdligt av dem när barna har tissat alltså. Har aldrig upplevt det med pampers. Hmm...är det bara jag eller?? [:)]

Jeg hadde samme problemet med Pampers Active fit.
Så jeg byttet alle (og det var en god del ekser) til Pampers Baby Dry og er supoerfornøyd.

Libero synes jeg er forferdelig stive, og vil ikke bruke engang.

Jeg har også byttet til libero, synes ikke det var lett å lukte om hun hadde bæsjet med pampers for de lukter veldig.

heh her er der omvendt prøvde en pakke med pampers før jul og syns det lukter sprit av den..helt grusomt..så jeg holder meg til libero fremfor pampers faktisk selv omd et lukter av libero så er ikke det så fremtredende

ja, her kom det mange ulik respons..
kan vel ha noe med luktsans, men sikkert også hvilken pakker enn kommer borti..
Er sikkert noen som lukter mer og er dårligere enn andre..

Her bruker vi no libero, mummi og landlord sine [:)]

ORIGINAL: Lenelill

heelt enig! løp for å skifte heeele tiden, trodde hun hadde bæsjet...kun libero her nå, og merker ingen lukt...

helt enig :)

Hm...
Libero lukter tiss
Pampers Active Fit lukter bare rar parfyme
Pampers Baby Dry er min favoritt [:)]

Jeg tror hver morgen at det er bæsjbleie-morgengave med pampers, men neida..! syns det lukter bare litt av Libero, men de kan hun ikke bruke.. :/

ORIGINAL: MonicaM

Samme her, synes de er så klumpete og likte ikke libero, så bruker bare pampers her.... synes ikke det lukter rart av dem...

ORIGINAL: MonicaM

ORIGINAL: sesson

Jeg hadde samme problemet med Pampers Active fit.
Så jeg byttet alle (og det var en god del ekser) til Pampers Baby Dry og er supoerfornøyd.

Helt enig..!!

Back
Topp