Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bare lurte på hvilken alder barna deres var når de brukte libero str 6 (vanlig, comfort fit)...? Og brukte de mye av den str? eller slutter endel barn før de bruker den str??
Min gutt på snart 18mnd bruker libero nr 6 og har brukt den str siden han var rundt 9-10mnd tror jeg! Står de er fra 12-20kg, men han min er såvidt over 11kg nå...og 5'er bleiene synes jeg har vært for små på han leeenge!! Regner med å bruke nr 6 lenge til ja[:)]
Minsten begynte med Libero nr 6 da han var rundt 10-11 måneder gammel. Men han er ganske stor også da!
Storebroren var vel nærmere halvannet år tror jeg da han begynte med nr 6.
Begge har brukt samme str (Libero nr 6, Pampers nr 5) nå siden tidlig i høst, og det er halvannet år mellom de. Så for oss er det den str som har vart lengst her i huset. [:)]
Min sønn på 2 år og 4 mnd bruker str 6, kanskje 1 mnd eller noe siden vi begynte med den størrelsen og vi skal prøve å slutte med bleie til sommer'n .. Han er flink på potte, men han har null kontroll