Libero 6...

Loppa25

Betatt av forumet
Bare lurte på hvilken alder barna deres var når de brukte libero str 6 (vanlig, comfort fit)...? Og brukte de mye av den str? eller slutter endel barn før de bruker den str??

Vi bruker nr 6, hun er 23 mnd[:)]

Min på 2.5 bruker den,har brukt de en stund nå..

Min gutt bruker det nå og har brukt det i hvertfall 6 mnd.. [:)]

Min var 2 år i nov å hun bruker nr 6

Min gutt på snart 18mnd bruker libero nr 6 og har brukt den str siden han var rundt 9-10mnd tror jeg! Står de er fra 12-20kg, men han min er såvidt over 11kg nå...og 5'er bleiene synes jeg har vært for små på han leeenge!! Regner med å bruke nr 6 lenge til ja[:)]

Begynte å brukde de litt før hun fylte 2, men slutta med bleie ca 1-2 uker etterpå[;)]

Snuppa mi brukte de vel fra rett før hun fylte to og frem til bleislutten da hun var 2 år og 10 mnd.
Brukt 7 på natta faktisk[;)]

Hun på 2,5 har brukt de i godt over 2 år. Han på 6 mnd, kan fint bruke nr 6 nå [;)] (Men bruker fortsatt mest nr 5 på han enda da)

Minsten begynte med Libero nr 6 da han var rundt 10-11 måneder gammel. Men han er ganske stor også da!
Storebroren var vel nærmere halvannet år tror jeg da han begynte med nr 6.

Begge har brukt samme str (Libero nr 6, Pampers nr 5) nå siden tidlig i høst, og det er halvannet år mellom de. Så for oss er det den str som har vart lengst her i huset. [:)]

Bruker nr 6 på begge[8D] (eldste kun på natta)

Mi blir straks 3 år og bruka dei.
Men håpe på å få ho bleiefri ganske snart![:)]

Bruker nr 6 på dagen og nr 7 på natta. Hun er 2 år 4 mnd. Brukt bleiene så lenge jeg kan huske.

Min sønn på 2 år og 4 mnd bruker str 6, kanskje 1 mnd eller noe siden vi begynte med den størrelsen og vi skal prøve å slutte med bleie til sommer'n .. Han er flink på potte, men han har null kontroll

ORIGINAL: unemoren

Min var 2 år i nov å hun bruker nr 6

sign, men syns teipbleiene nr 6 er større i størrelsen, så der bruker hun 5 i barnehagen!

Her brukte han nr 6 fra han var 2 år frem til han sluttet med bleie et halvt år etter...

Min jente på 3 år bruker 5 enda...

Back
Topp