Libby og Julie
Forelsket i forumet
ORIGINAL: Rebecca85
ORIGINAL: Libby og Julie
ORIGINAL: Rebecca85
Har fortsatt prøvd å si unskyld til de som tok seg nær av det og det var IKKE ment som at jeg bagatelliserer det dere har opplevd!!!
Jeg opplevde det annerledes og var så dum så jeg trodde jeg ikke var alene om det...
Unskyld for det, vil ikke gjøre noe som gjør andre lei seg for det eller ripper opp i gamle sår.. .
Tror du seriøst at jeg gidder å høre på NOE av det du har å si???????
Jeg skrev pm til deg istad og sa at du måtte åpne opp øya å se hva du driver med!! Dette fikk jeg til svar:
Fra:
Rebecca85![]()
Til:
Libby og Julie
Dato:
22.04.2008 20:27:25
Emne:
SV: ???
Ja du er jo så smart [8|]
Ehhhh skrev ikke værre ting på PM enn det jeg gjorde i tråden din! Skrev så og si det samme!! Så ikke sitt der å lat som du sier unnskyld!! Faen ta deg!!! Dette var en tråd for folk som faktisk tar dette temaet allvorlig.... helt til du kom....
Du tråkker på mennesker! Kjenner det er rett før jeg kaster opp...... Bare du får din lille del av oppmerksomheten så driter du i hvem du sårer!!
STIKK!!