Er det samme hvilken vei jeg bretter magebeltet? Syntes det rullet seg litt ut rett under rumpa... Kanskje jeg skulle knytet det strammere?
Tett inntil skulle få nye instruksjonsbilder, så jeg får titte litt på dem etterhvert.
Har du noen bilder av Kian Eller HErman i Kozy`en? Brukte du apro eller non-apro der?
Hvordan er det å vaske meitaien tro`? har du vasket noen av dine?
Skal prøve å øve litt oftere enn en gang i mnd [8D] Har ikke helt funnet ut av bruken av det enda. Og siden Liam er en ordentlig gulpe unge så venter jeg liksom på at det skal gi seg helt før jeg tar TH mere i bruk. Kanskje litt teit, men har du noen lure ideer til når TH er lur å bruke? Tror jeg ikke helt klarer å se når den kan være lur å bruke. Liam liker å ligge på gulvet hjemme og er ikke vant med å bli båret som Thea. Han har alltid sovnet best alene og ikke på armen som frøkena. Hun liker fremdeles å bli båret og kost med. Liam er rolig og tålmodig, og ligger derfor lenge på gulvet på magen [:)]
Ser for meg at TH kan være fin å bruke til vinteren når det er mye snø og jeg kan hente Thea i akebrettet for eksempel. Men eller må vi ha med stellebagen med alt som hører til der, og da blir det til at vi tar med vognen til Liam og søskenbrettet til Thea. Men det kom jo til nytte da frøkena sovnet, noe som skjedde en gang før. Da fikk jeg hjelp med vogna til Liam ut bussen for jeg bar på Thea. Hun sov godt et stykke men jeg orket jo ikke bære på henne og trille vogna samtidig så tilslutt gikk jeg vekket henne. Hadde jeg da hatt med selen, kunn ejeg knytet dem på meg på bussen og løftet henne oppi før vi gikk av bussen. Ellers kan den jo brukes nå Liam ikke vil sitte i vognen eller vi skal ut på lekeplassen med Thea.
Og en ting til. Når en bærer barnet på ryggen: bærer du da med tibitansk avslutning eller krysser du stroppene? Har bare prøvd å knyte stroppene som en sekk liksom, der jeg avslutter med å knyte rundt magen.