Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spør deg jeg da siden du er erfaren i gamet. Vi bor ca to timer fra sykehuset. Tror du vi får tilbake noe ved ev overnatting? Kost - får vi igjen det også, på dagsturer? Skrives det på egenandelskortet når jeg skal på ul og gu i løpet av prosessen? Disse trygdetinga er en eneste stor jungel! Jeg kan tro jeg vet litt, men... Er det ei nettside det står konkret på?
ORIGINAL: jon blund
Spør deg jeg da siden du er erfaren i gamet. Vi bor ca to timer fra sykehuset. Tror du vi får tilbake noe ved ev overnatting? Kost - får vi igjen det også, på dagsturer? Skrives det på egenandelskortet når jeg skal på ul og gu i løpet av prosessen? Disse trygdetinga er en eneste stor jungel! Jeg kan tro jeg vet litt, men... Er det ei nettside det står konkret på?
Vi bor 3 timer fra klinikken og må og over med en ferje , som ikke alltid går når det e STORM og sånn, men vi fikk ett klart NEI av Nav til å ligge på helse fonna sitt sykehotell. Måtte bare få time senere på dagen var svare vi fikk.
Kost må du dekke selv, du får bare reisepenger igjen.
Hvis du skal ta Ul og Gu uten om klinikken og betaler for det skrives det i frikorte og du får det igjn på den måten.
Har ikke funnet noen ba side hos nav som forteller rettene dine ved tilbake betaling ang.prøverør.