leverpostei?

Wenche_tutla

Elsker forumet
hvor lenge  holder leverpostei seg (den gule barne  leverposteien) når den er åpen men har  plastikk lokk på ?

Den holder seg lenge - som vanlig leverpostei, ikke som den hermetikkboksen

ORIGINAL: LouisVuitton

hm..godt spørsmål, aner ikke jeg

den kan nok ligge en goood stund uten at d er farlig, men blir oksydert, og den smaken takler ikke jeg[:'(] så her kjøpes d kun posjonspk (så blir vel ungene like kresne[:D])

Vet ikke hvor lenge de holder, men her kaster jeg en åpnet boks etter ca 3 dager....

ok så da  får jeg holde på den i 3 dager da, her har jeg kastet halv spiste bokser  som kun er 1 dag[&:] syns d er for ille

åh, jeg misforstod jeg - trodde du mente den nye som har kommet i plastboks, ikke den i hermetikkboks... den kaster jeg etter en dag, for jeg synes det blir rar smak på den med en gang (tips da - den nye i plastboks smaker helt likt hermetikkversjonen, men kan stå åpen mye lenger)

åå ja [:D] har  ikke tenkt på de  nye plast greiene[:o]

takk for påminnelsen [:D] 

kaster den etter 3 til 4 dager[&:]

ORIGINAL: MammasLilleEngel

hvor lenge  holder leverpostei seg (den gule barne  leverposteien) når den er åpen men har  plastikk lokk på ?

de gule boksene (de gamle) de med bilde av barn på baksiden bør man ikke ha lengere i kjøleskapet enn 2 dager etter den er åpnet.

vi fikk ett skriv i barnehagen fra helsedirektoratet (tror jeg det var) at de anbefalte max 2 dager etter de var blitt åpnet.

Back
Topp