leveringstid posten

Bruker47ma

Flørter med forumet
jeg har bestilt en pakke på ebay, fra kina...
bestilte for 2 uker siden og det står at den er sendt fra avsenderlandet Hangzhou 12 februar.
når kan jeg forvente at den er i Norge? hvor lang er leveringstiden,
noen som vet?
er en pakke på under 1 kg.

Ja, si det. Har måttet vente i 1 mnd på pakker. Noen har jeg ikke fått engang. Noen tar 2 uker noen mer. Vanskelig å si.

Står på ebay når du kan forvente den :-) Veldig sjelden jeg ikke har fått innen "fristen" :-)

Jeg hat ofte måttet vente en måned. E-bay er billig, men det kan ta sin tid! Man får det man betaler for, for å si det sånn!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ofte måttet vente en måned. E-bay er billig, men det kan ta sin tid! Man får det man betaler for, for å si det sånn!

Det er jo mange kina ebay selgere som har hatt nyttårsferie til 7-10 feb.. Så mange selgere har hatt stengt butikk men man ha kunnet bestilt (det har stått når de kommer tilbake) å vis de da i løpet av den mnd de var borte har fått veldig mange bestillinger kan det kansje ta tid å hente seg inn igjen..

En ting man må ha når man handler på ebay så er det tålmodighet!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis den ble sendt for 7 dager siden, regner jeg med at du må vente opp til 7-14 dager. Kanskje mer.

Husk tollen. :) Eg bestilte pakke fra USA. Tok 1 døgn fra New York til Oslo og var 5 dager i tollen før den blei sendt til meg... :)

takk for alle svar! ser ut som jeg har vært heldig:)
på sporingen sto det at den var kommet til oslo letter center, dagen etter kom den på døren:D
fantastisk:)

Når jeg gjorde dette endte det med at jeg venret totalt 4 og en halv uke.

Kan fort gå både en å to mnd :/ selv om det står at pakke ble sendt da så er det ikke sikkert den er sendt akkurat den dagen... de er noen luringer...pga feedback osv.. men ikke vent over 40 dagers fristen hvis du har betalt m paypal kan du lage case :) så du får igjen penger..etter den dagen risikerer du å ikke få igjen noe..

Min erfaring er at fra Kina kan det fort ta en måned.

Back
Topp