Leveringstid jollyroom før jul?

heksa

Elsker forumet
Noen som har handlet der i det siste og hvor lang leveringstid var det? vi fant en elektrisk bil til lillebror som vi egentlig vil kjøpe, men kommer den da frem til jul mon tro? :)

Mener det står at om man bestiller før 15 des så er det garantert levering før jul

Send dem en epost:)

Har tatt to-tre dager her. Bestilte blant annet et lekekjøkken. Men postnord har visst trøbbel med systemet så har ikke fått melding når det har kommet. :S

Har tatt to-tre dager her. Bestilte blant annet et lekekjøkken. Men postnord har visst trøbbel med systemet så har ikke fått melding når det har kommet. :S
Åh? Venter på en seng jeg bestilte på black friday, men da er den kanskje kommet?

Samme her! Jeg har fått tre pakker derfra siste to ukene, men ingen hentemelding ble sendt.

Jeg bruker å få pakkene etter 2-3 dager etter jeg har bestilt der i fra, men går nok gjerne litt lengre tid nå i desember. Men så lenge du bestiller før 15 des skal det nok komme frem før jul :)

Meeen, jeg bestilte en vognpose 25.nov, og den har jeg ikke fått enda. Men det er postnord sin feil og ikke jollyroom. De sendte den ut ganske fort. Så hadde postnord system feil, og nå finner de ikke pakken min.

Samme her! Jeg har fått tre pakker derfra siste to ukene, men ingen hentemelding ble sendt.
Drar du bare innom utleveringsstedet og spør etter det da?

Vet ikke hvor raske de er nå i julen, men de er raske til vanlig. Så det tar vel ikke så veldig lang tid nå heller :)
De fleste nettbutikkene pleier jo og skrive en dato for julegaver, så det er garantert levering før jul :)

Back
Topp