Levering i bhg

Jeg sier alltid i fra hvis jeg leverer sent. Det gjør det lettere for de som jobber det også.

"Kjernetid" brukes ikke i Bhg til Lillebror, men de har samling fra kl 9 og det er kjekkest for han å komme før. Og så gir de oss beskjed dersom de skal på tur slik at barna bør være på plass til et gitt tidspunkt.
Om vi skal til lege e.l. gir jeg selvsagt beskjed om at vi kommer senere eller
må hente tidligere med tanke på at de kan tilpasse dagsovingen i forhold til det. Vi gir også alltid beskjed dersom han skal ha fri!

Vi leverer alltid før 10, som er kjernetiden.

Dersom vi skulle levert seinere enn det ville jeg ringt.

Her er kjernetiden fra kl 10, så er kun om de skal til lege eller hs at de blir levert for sent. Da sier vi selvfølgelig i fra! Er en grunn til at de har kjernetid, da skal alle barn være der. Viss de ikke skal ha fri da.

Ja, jeg sier alltid ifra, da jeg vet av erfaring at det er greit å få beskjed om sånne ting sånn at planleggingen av dagen i barnehagen blir bedre :)

Kommer alltid før kjernetiden. Men de få gangene jeg har kommet etter, har jeg gitt beskjed. Som regel vil det si en kontroll hos hs eller tannlege som gjør oss forsinka.

Vi trenger ikke å si ifra, men har pleid å gjøre det allikevel hvis hun kommer etter 10.

Jeg ga bestandig beskjed om vi ikke rakk å være der til kjernetiden startet. Jeg ringer jo jobb og gir beskjed om jeg skulle være 5-10 min forsinket og syntes jeg skulle gi beskjed til barnehagen om det samme. De satte bestandig pris på å få beskjed :)

Jepp, gir altid beskjed

Gir beskjed hvis vi kommer senere enn kjernetiden ja :-)

Pleier å gi beskjed om når me hentar uansett kl tid. Sender også mld dersom det blir andre planar.

Back
Topp