Levering i bhg

Jeg har ikke barn selv ennå, men jobber i bhg. Finnes ikke noe mer irriterende enn å skulle starte en aktivitet/gå tur, men ikke kunne gjøre det fordi du ikke vet om barnet kommer eller bare er sent ute. Ødelegger ikke for ens eget barn som ikke får vært med på aktiviteter, men også for de andre som blir avbrutt midt i sangstund eller lignende.

Jeg har en avtale med vår bhg på onsdager når jeg har fri. Da stresser vi ikke med å være der til 9.30. De begynner ikke aktiviteter før da uansett.

Og så begynner jeg på jobb 9.45 hver tredje dag, og da er vi heller ikke der før rundt 9.30.

Ringer ikke hver dag nei.

En gang har vi ringt utpå formiddagen, og det var en dag begge ungene var syke, og vi hadde sovet over vekkerklokker og diverse og bråvåkna kl 9.40 :-P
Eller, jeg visste ikke at yngstemann syk heller før vi våkna og jeg fikk kjenne hvor febervarm hun var :-P
Så ble litt stressa da planen i utgangspunktet var at hun skulle i bhg ;-)

Nå er vi som regel aldri det, men han hadde en legetime slik at han kom litt sent her tidligere i høst. Da ringte jeg.

Ikke alle bhg som har kjernetid så det er da ikke noen selvfølge;) Vi må aldri si ifra når vi leverer sent, da vi står fritt til å levere når vi vil.
Det går jo greit så lenge alle sier i fra hvis de ikke kommer i det hele tatt, for da kan man regne med at de som ikke har kommer enda og ikke sagt noe kommer etterhvert.

Ok. Hun har kun gått i bhg litt over en uke nå, og har sagt i fra alle gangene vi kom til å komme senere. Spurte de også om de ville ha beskjed, og fikk til svar at det hadde vært fint om de fikk vite. Men i dag da vi kom ca 20min senere enn 9.30 droppet jeg å gi beskjed. Føler meg så dum hvis jeg hele tiden sender en melding om at hun kommer senere

Sent from my iPhone using BV Forum
Om de til og med han sagt at de gjerne vil ha beskjed syns jeg det er dårlig å ikke gjøre det, 15 min er lenge nok det om de skal noe og venter.

Ikke alle bhg som har kjernetid så det er da ikke noen selvfølge;) Vi må aldri si ifra når vi leverer sent, da vi står fritt til å levere når vi vil.
nei men nå snakker jeg om de som har kjernetid jeg da, de aller fleste har det

Ga alltid beskjed om han kom senere enn normalt så lenge han gikk i bhg. Greit for personalet å vite i forhold til hvordan dagene var lagt opp :).

Back
Topp