Levering i bhg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Sier dere alltid ifra om dere kommer senere enn kjernetiden? Eller er det kun når dere vet de skal på tur?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå når jeg er i perm, så vet de at vi kan komme sent hvis ikke faren leverer. Så hvis de ikke kommer før 0730, så blir klokken som regel over 09. :) Da sier jeg ikke i fra, for har snakket med dem :)

Men ellers når jeg ikke er i perm, men om de har fridag så sier jeg i fra at vi blir litt senere. Men prøver å ikke komme senere enn 0930, for da er de så godt i gang med dagen.

Vi forsov oss i forrige uke. Våkna 08.48. Ringte da rett i bhg og sa at vi kom til å bli sene pga forsovelse.
De i bhg syntes det va veldi bra at vi gav beskjed så kunne de vente litt med å gå ut til han kom. Men da måtte vi kle på han og ha han klar når vi kom sånn at han kunne gå rett ut til de andre.
Ikke noe problem.
Kjernetiden er fra kl 09.00 til 14.00 så klart man gir beskjed, uansett om man er bare 5 min for sen. Bhg har planlagte ting som skjer i det tidspunktet så å ikke gi beskjed er uhøflig!

Ja sier i fra om vi blir senere enn kjernetiden og om hun ikke kommer til gruppene sine. Vesla har grupper et par dager i uka som starter 0900 eller 0930.

Ok. Hun har kun gått i bhg litt over en uke nå, og har sagt i fra alle gangene vi kom til å komme senere. Spurte de også om de ville ha beskjed, og fikk til svar at det hadde vært fint om de fikk vite. Men i dag da vi kom ca 20min senere enn 9.30 droppet jeg å gi beskjed. Føler meg så dum hvis jeg hele tiden sender en melding om at hun kommer senere

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette barnehageåret har ikke avd til vesla kjernetid, er bare 2013 barn på avd.. Så da sier vi ikke fra med mindre det blir veldig sent, typ etter 10.00. Men kommer til å si fra når det blir kjernetid ja...

Ja, sender en meld. Pleier som regel å levere rundt 9.30 et par ganger i uka, men dette vet de. Sender meld om jeg leverer enda senere..

Back
Topp