Levering fra Apple.com?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hvordan er det de sender ting?

Bestilte hvit Iphone4 på morran idag og fikk etter kort tid mail om at tlf er sendt med leveringstid i morra allerede men står også at denne datoen kan endres på hjemmesiden, og i mailen står det senest 24..skulle gjerne hatt den NÅ..hehe..så når kan jeg forvente den?

Du skal ha fått med et sporingsnummer du kan bruke til å søke opp telefonen hos DHL. Er på akkurat samme måten som når man sporer hos posten :)

Min erfaring er at det faktisk ofte tar litt lenger tid enn det som er oppgitt. Men apple produkter er alltid vært å vente på :-)

Sporer den fra sia dems når jeg logger inn, den er sendt hvertfall en hvit iphone er verdt å vente på ja, har ventet leeeenge på den..hehe

Jeg fikk pakken min ifra apple.com ca 1,5uke før forventet leveringstid, men var jo seff i dusjen når de leverte, så måtte jo vente endag ekstra! buhu! :p

Curlysuee skrev:
Jeg fikk pakken min ifra apple.com ca 1,5uke før forventet leveringstid, men var jo seff i dusjen når de leverte, så måtte jo vente endag ekstra! buhu! :p

Hæ?? Kommer de hjem på døra og leverer??

DHL pakker blir alltid levert på døren ja. Med mindre du ikke er hjemme, eller de er sleipe nok til å si at du ikke var hjemme for å slippe å gå de extra metrene. (ja, har opplevd den gitt) Ganske morsomt, hjemme i Norge får vi nesten bakoversveis når pakker kommer på døra, her i Tyskland får de bakoversveis om de må gå på postkontoret for å hente noe, det skjer ikke, hehe.

Så da må jeg sitte klistra hjemme hver dag jeg da..møkk også!
Har jo ikke micro sim ennå, bestilte det fra telenor i går og det tar vel sin tid..

Toadette_ skrev:
Oj, der inne var det billig...
3635 for en bindingsfri iPhone 4!

Ja jeg syns det var greit å droppe bindingstiden, blir mye dyrere tlf med binding hos telenor hvertfall!

Da lurer eg på, kva som er haka ved å bestille der :P
Her koster jo en iPhone 4, 3900 kr med binding!

Ja, tlf. blir MYE dyrere med binding, det har eg fått smertelig erfaring ved kjøp av iPhone 3gs`en min emoticon

Toadette_ skrev:

Ja, tlf. blir MYE dyrere med binding, det har eg fått smertelig erfaring ved kjøp av iPhone 3gs`en min emoticon

Har du vært inne på den Norske siden? den koster 4990,- der..Er ikke noen hake ved å bestille der, fri frakt og ikke noe toll/moms Telenor skulle ha 450 i mnd for abo + 2500 for tlf.. Nå har jeg et abo til 199,- med masse inkl og betaler tlf da

Rebecca85 skrev:

Toadette_ skrev:

Har du vært inne på den Norske siden? den koster 4990,- der..Er ikke noen hake ved å bestille der, fri frakt og ikke noe toll/moms Telenor skulle ha 450 i mnd for abo + 2500 for tlf.. Nå har jeg et abo til 199,- med masse inkl og betaler tlf da

Nei, eg var innpå den engelske.

$649.00 = 3634,4 NOK

Ships: Within 24hrs Free Shipping

Toadette_ skrev:

Rebecca85 skrev:

Toadette_ skrev:

Nei, eg var innpå den engelske.

$649.00 = 3634,4 NOK

Ships: Within 24hrs Free Shipping

Du må nok handle fra den norske nettsiden dems

Rebecca85 skrev:
Ser nå at den er sendt med UPS og IKKE DHL..har det noe å si på leveringsmåten?

Det har ingenting å si nei. Husker nå at det var ups som leverte til meg også:) om du går inn på ups sine sider og skriver inn dåpen ga innerst ditt der får du opp hvor pakken befinner seg, og når de forventer at de skal komme på døren din :)

*Becca* skrev:

Rebecca85 skrev:
Ser nå at den er sendt med UPS og IKKE DHL..har det noe å si på leveringsmåten?

Det har ingenting å si nei. Husker nå at det var ups som leverte til meg også:) om du går inn på ups sine sider og skriver inn dåpen ga innerst ditt der får du opp hvor pakken befinner seg, og når de forventer at de skal komme på døren din :)

Ok, det står at den ble registrert et sted i NEDERLAND rett før kl 10 så tror ikke den kommer idag som det sto på apple sine sider men må uansett vente på micro sim da..

Back
Topp