Lever i håpet❤️

emida

Blir kjent med forumet
Hei[emoji3]
Melder meg inn her hos dere flotte kommende mammaer[emoji7]
Jeg er nå 4+3 og håper virkelig at det går bra denne gangen. Jeg ble gravid for nøyaktig 1år siden. Var UL ikke 18, og det viste seg at fosteret var bare 12 uker, og det var ikke noe liv. Verden raste sammen! Det ble igangsatt abort på sykehuset, og sorgprosessen var lang... En forferdelig opplevelse!
Men nå har vi funnet ut at en ny spire vokser [emoji173]️[emoji173]️så håper jeg kan nyte svangerskapet her inne med dere i lang tid framover[emoji6]

Gratulerer så mye :) Håper ting går bedre denne gangen. Blir det tidlig ultralyd og oppfølging fremover?

Hei[emoji3]
Melder meg inn her hos dere flotte kommende mammaer[emoji7]
Jeg er nå 4+3 og håper virkelig at det går bra denne gangen. Jeg ble gravid for nøyaktig 1år siden. Var UL ikke 18, og det viste seg at fosteret var bare 12 uker, og det var ikke noe liv. Verden raste sammen! Det ble igangsatt abort på sykehuset, og sorgprosessen var lang... En forferdelig opplevelse!
Men nå har vi funnet ut at en ny spire vokser [emoji173]️[emoji173]️så håper jeg kan nyte svangerskapet her inne med dere i lang tid framover[emoji6]
Gratulerer så masse!!:) jeg er i litt lignende situasjon som deg og denne gangen MÅ det gå bra! Skal snart kontakte fastlegen og legge en plan mtp ekstra oppfølging osv. Lykke til!❤️

Håper ting går bedre denne gangen! Gratulerer så mye og velkommen til septembergruppa!:love7

Gratulerer [emoji1][emoji1] Gleder meg til å følge deg[emoji294]️

Så trist at du opplevde det[emoji22] Gratulerer med den nye spiren[emoji173]️ Denne gangen må det gå godt[emoji173]️ Krysser fingrene for det[emoji122]

Back
Topp