Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har veldig lyst til å vite det, men ikke sambo. så jeg må vel bare vente. men håper han også blir for nysgjerrig :)
vil dere vite hva det er ?vi planla å få barn, gjore dere?
:)
æ kjæm virkelig te å slit me å ikke mas mæ te å få vit ka d e. for sjå bare på julaften, æ klare aldri la pakkan ligg, MÅ vit ka d e! ellers så kjæm æ te å innbil mæ at d e d eller d, å så kjøp masse gutte eller jente ting å kast bort masse peng fordi æ har kjøpt feil farge! hehe :)
d har du heil rett i:) har vært inn på UL en gang, fikk en blødning. å da sto alt bra til, håpe d gjør d no å! en veit jo aldri. rart kor hjelpesløs en føle sæ,d e liksom en konstant uro for at kanskje ikke alt e som d skal. merkelig følelse d der gitt! :) ska prøv forsikti å overtal han te å vil viy kjønn,men kan ikke press han heller! hehe[:)]
hehe, ja må kom me nå sånne lure innslag [:D]
e du dårli enda? stakkar!!! æ kan tell på ei hånd kor mang gang æ har kasta opp,men synes d e nok læll.
kjenne ikke noe liv nei, bortsett fra magen som veks å vekta som går opp. hehe. har du begynt å få mage da ?
oj! ja enn om du får 2??eller 3?? skummelt!
har ikke trengt å kjøp noe nytt enda, men så har æ litt å ta av fra før da, så vises ikke så mye enda[8D]
verdal`n ja, e d nå liv der da? han sambo min har faktisk bodd der, 2 gang. en da han va liten å så gikk han skole der,men d e ei go stund sia, han e 28.[:)]
så spennende! du må hold mæ oppdatert etter UL ja[:)]
magen min har blitt hardere å litt spissere, men dessverre ikke mer enn d. men men! d kjæm da!
kjenne ingen som jobbe der nei, men mulig sambo veit, han e der å spise lunsj iblant, han e rørlegger. nei, lite liv her å gitt! lei av både torgkvartale å bamses! hehe[:)]