Lettvint?

Lillefnutt

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Sensommerbarna 2016
Tror dere det er ok å spise en Nutrilettbar som f.eks lunsj hvis det ikke frister med noe annet? Altså heller en bar enn ingenting? Den skal jo inneholde det en trenger av vitaminer og mineraler en trenger i et lite måltid... Sånn innimellom?

Jeg tror det er veldig innafor :) Hadde de på matplanen da jeg var syk,og den planen var det ernæringsfysiolog som satt opp :) Viktigste er at du for i deg noe,og ditt noe kan veldig gjerne være en slik bar :)

Jeg tror det er veldig innafor :) Hadde de på matplanen da jeg var syk,og den planen var det ernæringsfysiolog som satt opp :) Viktigste er at du for i deg noe,og ditt noe kan veldig gjerne være en slik bar :)
Jeg har også brukt den da jeg var syk, så jegtenkte også at det må være godt nok nå også :)

Absolutt. Jeg fikk beskjed om at jeg til og med heller bør spise grandis enn ingenting. ..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Absolutt. Jeg fikk beskjed om at jeg til og med heller bør spise grandis enn ingenting. ..

Det er jo helt topp ;)

Til og med? Haha... Herlig :-) mmm...Grandiosa <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det hørtes ut som at Grandiosa var det mest forferdelige å spise... Når "til og med" grandis var bedre enn ingenting...

Litt på lik linje med når ungene er syke og "til og med" ispinne eller vaffelkake til alle måltider er bedre enn ingenting....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, var akkurat det jeg mente. Det er jo ikke noe å basere et ordentlig kosthold på i utgangspunktet, men når ingenting annet frister tar man det man orker, det være seg grandis eller vaffel

Ja, var akkurat det jeg mente. Det er jo ikke noe å basere et ordentlig kosthold på i utgangspunktet, men når ingenting annet frister tar man det man orker, det være seg grandis eller vaffel

Sist svangerskap fikk jeg kun i meg noen få flak sakt potetgull, siden jeg var så dårlig, da sa de det samme;)

Jeg har valnøtter, ritzkjeks og biola drikk stående på jobb som jeg hiver innpå med en gang kvalmen er borte et øyeblikk :)
Nutrilettbar var en god ide!

Bare være litt forsiktig siden den har en liten lakserende effekt ;)

Nutrilett baren? Vell da skal jeg iallefall prøve, ingenting som fungerer som før i skrotten her ! :p Ganske overveldende alt som skjer med kroppen!! Og spennende :)

Bare være litt forsiktig siden den har en liten lakserende effekt ;)

Jeg har brukt denne mye ifb med slanking og aldri hatt lakserende effekt av den. Mulig man må spise mange da. Jeg har vel spist to stk på en dag uten å fly på do ;)

Da er det bare meg og mamma den funker sånn på, men jeg har igjen aldri brukt den til slanking eller som erstatning av et måltid.. Bare eit den i stedetfor sjokolade på lørdag ;)

Back
Topp