Lettet

August12mamma

Flørter med forumet
Istad fortalte jeg barnefar at han skulle bli pappa. Jeg var kjempe nervøs på hvordan han ville reagere. Men han tok det overaskende BRA!! Er så lettet!

:D

Vi har jo snakket mye om det og skulle vente til vi var gift i 2013. Men sånn ble jo ikke ting. Så han tok det bra til og ikke være planlagt :) hihi

jaa :))) :D

Men så kjekt å høre da! :)

Ja, er ikke alltid ting går som planlagt :) Men dette var jo en forhåpentligvis veldig koselig overraskelse da! Og når sjokket får lagt seg, kanskje han kan begynne å glede seg mer også? Hvis han ikke gjør det allerede da... :)

Så flott!!!

Så BRA!

Han ble i veldig sjokk. Han er ennå det og har blandete følelser ennå. men kjenner han godt (vært sammen i 3år) og vet at han trenger noen dager til og fordøye det. Og vet at etter UL så smelter pappa hjertet med engang :) han er heldigvis hjemme alene 1 uke da jeg er i Bodø hos familie. Så er greit at han er hjemme alene en stund for og tenke litt og begynne og kjenne på pappa-følelsen! :) (håper så inderlig at alt går bra denne gang, hadde jo sist en SA i 2009..) *krysse fingrene* :D

Back
Topp