Lettet og glad

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Vært på TUL på sykehuset og så en liten bønne med blinkende hjerte :) til og med fått OUL time 7. Januar :)) noen andre som har fått det?
 

Vedlegg

  • 20191029_125023.jpg
    20191029_125023.jpg
    30,2 KB · Visninger: 43
Vært på TUL på sykehuset og så en liten bønne med blinkende hjerte :) til og med fått OUL time 7. Januar :)) noen andre som har fått det?

Åh, så herlig :) håper jeg får samme positive opplevelse på fredag! :)
 
Har du bestilt fødeplass? Er det noe man gjør selv? :) Har ikke fått time til oul enda, men har vært på tul og sett hjerte banke <3
 
Har du bestilt fødeplass? Er det noe man gjør selv? :) Har ikke fått time til oul enda, men har vært på tul og sett hjerte banke <3

Jeg har samme sykehuset som sist :) er ikke så mye å velge i Hedmark:)
Litt usikker på hvordan det fungerer ellers.. Men jordmor henviste meg sist iallefall :)
 
Jeg har samme sykehuset som sist :) er ikke så mye å velge i Hedmark:)
Litt usikker på hvordan det fungerer ellers.. Men jordmor henviste meg sist iallefall :)
Okei, for jeg bor i umiddelbar nærhet til et sykehus her, men har to nabosykehus på hver kant også. Har veldig lyst å føde på det ene sykehuset som er 1,5 timer unna her, men vet ikke hvordan det funker. Vet heller ikke om fastlegen har bestilt noe fødeplass :hilarious:
 
Gratulerer så mye!❤️
 
Okei, for jeg bor i umiddelbar nærhet til et sykehus her, men har to nabosykehus på hver kant også. Har veldig lyst å føde på det ene sykehuset som er 1,5 timer unna her, men vet ikke hvordan det funker. Vet heller ikke om fastlegen har bestilt noe fødeplass :hilarious:

1,5 time unna :woot: plutselig føltes sykehuset 5 min unna som luksus :hilarious:
 
Vært på TUL på sykehuset og så en liten bønne med blinkende hjerte :) til og med fått OUL time 7. Januar :)) noen andre som har fått det?

Jeg fikk oul 2. Januar. Jordmor satte opp time da jeg var på tul!
 
Gratulerer ❤️
 
Eneste jeg synes var rart, var at hun kun målte lengde og tok et par bilder. Ikke noe fokus på hjerteslag eller noe. Kanskje forskjellen på privat og sykehus. Var ganske dårlig maskin også sa a.
 
1,5 time unna :woot: plutselig føltes sykehuset 5 min unna som luksus :hilarious:
Jeg har sykehus sånn 10 min unna også, men det er så mye negativt om å føde der at jeg heller vil til hjembyen min 1,5 time unna :hilarious:
 
Herlig :Heartred Jeg fikk også time til oul da jeg var på tul. Fikk time 9. januar :happy:
 
Back
Topp