Lettet og glad!

Loppa77

Elsker forumet
Marsmellows-15
Nå er jeg så utrolig lettet og glad, og kjenner endelig at jeg slapper litt av og gleder meg. Var på første ultralyd i dag, og der så vi et sprellende lite vesen med bankende hjerte! 3 cm lang, noe som stemmer helt med termin 19 mars. O lykke!!
Oppi all gleden glemte jeg selvfølgelig å spørre om jeg hørte riktig, men pga. konisering (pga. celleendringer) for et par år siden må jeg følges opp oftere enn normalt, og jeg synes virkelig legen sa at jeg blir sykemeldt fra uke 20. Det kan vel ikke stemme??? Kommer ikke det an på hva undersøkelsene fremover viser? Tror jeg kommer til å gå på veggen hvis jeg må gå hjemme så lenge før ungen kommer.. Noen andre som har tatt konisering og vet?

Sent from my iPad using BV Forum

Vet ikke svaret du spørsmålene dine ang konisering, men ville bare si gratulerer med bankende hjerte :)

Koselig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer med hjerteblink<3 om legen mener du bør være sykmld fra uke 20 pga det så er det nok en grunn til det, sjelden de sykmelder for morroskyld;) men ta en tlf og hør hva han mente om du lurer, de bruker som regel å være tilgjengelige for spørsmål-eller ringer opp igjen

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! Jeg skal til fastlegen min i løpet av kort tid (har ikke bestilt time enda, men satser på at det ikke er for lang ventetid), så skal spørre han:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer:-) Jeg er også konisert og følges tett opp på Riksen pga diabetes. De sa at konisering sjelden er noe problem, så det hørtes litt rart ut med sykemelding fra uke 20. Kan det være at de har fjernet ekstra mye hos deg?

Gratulerer med bankende hjerte

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer:-) Jeg er også konisert og følges tett opp på Riksen pga diabetes. De sa at konisering sjelden er noe problem, så det hørtes litt rart ut med sykemelding fra uke 20. Kan det være at de har fjernet ekstra mye hos deg?

Nei, tror ikke de har fjernet ekstra mye hos meg. Men kan jo hende hun sa feil eller at vi hørte feil i dag:-) Den legen som utførte koniseringen sa den gang at det ikke var påvist større sjanse for tidlig fødsel hos koniserte, men vil i hvert fall føle meg tryggere med tettere oppfølging.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp