Lettet :D

stjernepia

Betatt av forumet
Idag var jeg til legen å fikk høre hjertelyden :D Jeg er såå lettet, hadde en spontan abort tidligere i år, babyn hadde vært død en mnd i magen. Var så redd for at det skulle skje igjenn. Men nå er jeg super glad for at alt står bra til, 14 uker imorgen nå :) UL om 5 uker, håper på å få se kjønn da :D

så bra at alt var bra[:)] men åssen er det mulig å ikke merke noe når baby'n er død? får helt kula når jeg leser sånt noe, blir så redd for at ikke alt er som det skal da

ja eg må seie meg einige med Linda85, får heilt hetta når eg les at folk oppdagar at fosteret har vore dødt i fleire veker. 

er det ikkje vanleg med blødning eller smerter eller andre symptom når det ikkje er liv lenger ?? merkar at eg kvir meg til UL om 5 veker, sidan eg fekk beskjed av legen at det ikkje er vanleg å få time hjå jordmor før veke 24. syns det er lenge å vente før eg får klarheit i korleis det står til der inne

ORIGINAL: Linda85

så bra at alt var bra[:)] men åssen er det mulig å ikke merke noe når baby'n er død? får helt kula når jeg leser sånt noe, blir så redd for at ikke alt er som det skal da

Offa, forferdelig å høre at det kan være dødt i flere uker uten at en merker det.

Kjempebra at det gikk fint på UL da :)

Til deg som ikke får komme til jordmor før i uke 24, dette må være noe feil.. Jeg var til jordmor i uke 13 og fikk høre hjertelyd :) Og du skal jo på UL i uke 17-19?? Synes du skal snakke med legen din igjen!

æ hadde en MA første gangen æ va gravid.
å æ hadde ingen blødning å ingen smerta! så æ veste ingenting før æ dro på
tili UL i uke 10...

men d som e vanlig e at man merke d da![:D]
alt e nok bra folkens[:)]

Jeg får heller ikke time hos jordmor, fikk komme til en fellessamling når jeg er i uke 18, så får jeg egen time etter det... Så er tydeligvis vanlig noen steder.. Syns det var lenge til da.. men men. 

Jeg merket ingenting, legen min sa at eneste symtomene på MA var at syntomene på graviditeten forsvinner. Kroppen støter bare ikke ut fosteret selv. Da jeg ikke var dårlig tenkte jeg ikke noe galt me det, bare at d var godt og ikke være dårlig.

Back
Topp