Lettere sjokkert...

*MammaLykke*

Glad i forumet
Skulle bare sjekke vekten nå, har ikke veid meg på en stund... Og den viste 66,3 kg og før jeg ble gravid veide jeg 59 kg... Ooii, Det vil si at jeg har lagt på meg 7,3 kg det.. Oh my god....Og jeg er halvveis.. Huff, forrige svangerskap la jeg på meg toltalt 10,5 kg.. 

Tror ikke det er noen fare..hadde gått opp fem kilo i uke 18, å er jeg 20+1, og reger med at vekta ikke har stått stille akkurat..noen får kiloene tildlig, adre sent, noen ikke i dethele tatt. Hehehe, legger på meg gjenomsnittlig 25 kilo pr svangerskap jeg da..men blir kvitt dem igjen ..

Takk for trøstende ord, hjelper litt å høre at man ikke er alene... :)
25 kg, det var ganske mye da... Flott at du har blitt kvitt dem igjen i etterkant da...
Tok det veldig lang tid da? Merker jeg er litt bekymret her nå...

Jeg la på meg 39 kg sist svangerskap[:'(][:'(]og etter 5 mnd var 35
av dei borte[:D]

Oj, godt jobba!!! 39 kg ja... Håper jeg slipper det hvertfall[;)] 
Og ikke minst, håpe du slipper det igjen... :)

ORIGINAL: valsbu

Jeg var hos legen i går,har gått opp 5,5 kilo[8|]. Er i uke 22+3... Ja ja[:)]

Ja, selv er jeg 20+2 og 7 kg... Tror ikke vi skal bekymre oss for mye... Jeg bare ble ganske paff når jeg gikk på vekten, for det var virkelig ikke det jeg hadde forventet å se... Får bare tenke litt mer på hva jeg døtter i munn.. Har kot meg fælt den siste tiden... Sier ikke at jeg skal på noen slankekur altså ;) He,he...

Jeg er i uke 21+4 og har lagt på meg 8 kilo....
Blir vel garantert flere kilo, men håper at de forsvinner like fort når "lillegutt" har kommet! [:)]

Jeg tar det med knusende ro[:D] Gikk opp 18 kilo første gang, 26 kilo andre gang( tvillinger) og begge ganger var jeg tynn som ei flis igjen rett etterpå[:D]

jeg er 21+2 i dag og var nettopp hos legen, der sa vekta at jeg har gått opp 9kg.... forje SV la jeg på meg 25kg men nesten alt var vann, for kiloene raste av så fort gutten var ute =) tror det tok ca 6uker for meg å bli kvitt 23 av di 25 kiloene, men så fort jeg kom tilbake til jobb gikk di 2 resterende kg bort gitt =) i første SV la jeg på meg tilsammen 13,2kg, så det var litt forskjell fra første og andre sv, så er spendt nå, på hvordan dette ender [:D] men satser på at det går greit, har jo ikke lyst til å legge på meg 25 kg,men man veit jo aldri hvor mye vann en evt ender opp med!!!! lykke til til alle sammen iallefall, det går nok bra til slutt [:)]

JAJA itj bekymre dokk, har lagt på meg masse i hvert svangerskap. og det klare jeg å bli kvitt fort.

no i uke 22 er jeg opp hele  26kg[&:]

Høres jo ut som at vekten ikke er noe problem her da... Trodde kansje jeg kunne komme til å slite med det... (Ettersom m førstemann la jeg ikke på meg mer enn 10,så det var 0 problem)
Er slank til vanlig, så nå ble jeg glad... Da spretter de sikkert fort av igjen! =)

Jeg har også gått opp. Gikk ned en del i begynnelsen, men nå ligger jeg vel ca 6-7 kg over startvekten. Helt greit, synes jeg [:)]

Back
Topp