Lettere overrasket inn her

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Forrige brukte vi over ett år på. Nå var det full klaff på første forsøk :wideyed: vi trodde jo dette skulle ta litt tid nå også, så har ikke helt kommet over overraskelsen med positiv digital. To stk på under 2år blir nok hektisk, men sikkert megakoselig også :) Gleder oss til en liten junibaby :Heartred
 
Forrige brukte vi over ett år på. Nå var det full klaff på første forsøk :wideyed: vi trodde jo dette skulle ta litt tid nå også, så har ikke helt kommet over overraskelsen med positiv digital. To stk på under 2år blir nok hektisk, men sikkert megakoselig også :) Gleder oss til en liten junibaby :Heartred

gratulerer:Heartred
 
Forrige brukte vi over ett år på. Nå var det full klaff på første forsøk :wideyed: vi trodde jo dette skulle ta litt tid nå også, så har ikke helt kommet over overraskelsen med positiv digital. To stk på under 2år blir nok hektisk, men sikkert megakoselig også :) Gleder oss til en liten junibaby :Heartred
Så gøy! Velkommen skal du være og gratulerer :Heartred
 
Forrige brukte vi over ett år på. Nå var det full klaff på første forsøk :wideyed: vi trodde jo dette skulle ta litt tid nå også, så har ikke helt kommet over overraskelsen med positiv digital. To stk på under 2år blir nok hektisk, men sikkert megakoselig også :) Gleder oss til en liten junibaby :Heartred

Gratulerer! Blir 2 under 2 år her og, vi hadde også regnet med det skulle ta like lang tid som med første, men klaff første gang her også. Hadde til og med bare sex en gang, så nesten så jeg ikke tror det er sant! :woot:
 
Gratulerer og velkommen til junigruppa :Heartred
Jeg har 19 måneder mellom mine to eldste, de er verdens beste venner :Heartred
 
Gratulerer ❤️
Blir i tilfelle to under to år her også - har ei født i august 2019 fra før :p Jeg brukte lang tid på henne, nesten akkurat ett år, så det var litt uventa at denne satt på pp2 (hvis den blir værende da).
 
Back
Topp