Lettere klaging

Mimo

Forelsket i forumet
Jeg fant ingen klagetråd her og dette må bare ut et sted!!

V A R M T! Tropenatt og en kroppstemperatur på 70 C hjelper ikke. Ja vi setter pris på varmen, men herregud så glad jeg er for å ikke være høygravid i en slik varme.

Er det forresten andre her som føler at tarmsystemet lever et eget liv?
Er i den 6 uken nå og venter spent på hva som venter meg videre. Det eneste jeg mangler er kvalmen, så er alt komplett !!

Det var alt for akkurat nå :p :)

Ps. Du kan klage så mye du ønsker :D

Kvalmen har jeg nok av , løper på do hele tiden , sofa er min beste venn om dagen :) så pass på hva du ønsker :p
Ja magen lever sitt eget liv her og , enten stopper alt opp ellers kommer alt ut jeheh
Halsbrann , raping, svimmelhet , allergi i tillegg , trøtt , sliten , hoven ja . Sikkert mer som jeg ikke sliter akkurat med nå :)

Kvalmen har jeg nok av , løper på do hele tiden , sofa er min beste venn om dagen :) så pass på hva du ønsker :p
Ja magen lever sitt eget liv her og , enten stopper alt opp ellers kommer alt ut jeheh
Halsbrann , raping, svimmelhet , allergi i tillegg , trøtt , sliten , hoven ja . Sikkert mer som jeg ikke sliter akkurat med nå :)

Har virkelig ikke et ønske om den kvalmen altså :p Er mer svimmel egentlig :)

Matlyst hadde vært godt å oppdrive! :D så noen må gjerne sende over noe i varmen :D

På tide å klage litt her og! :p jeg er konstant sliten, oppblåst og griner av den minste ting. På toppen av det hele har jeg hjemmeeksamen og skal opp muntlig neste tirsdag (noe jeg ikke er forberedt på).
Alt som mangler for å gjøre tilværelsen komplett er kvalme!

På tide å klage litt her og! :p jeg er konstant sliten, oppblåst og griner av den minste ting. På toppen av det hele har jeg hjemmeeksamen og skal opp muntlig neste tirsdag (noe jeg ikke er forberedt på).
Alt som mangler for å gjøre tilværelsen komplett er kvalme!

Ønsker deg masse lykke til med hjemmeeksamen og muntlig. Av gammel erfaring er muntlig egentlig ganske enkelt! Man kan snakke seg rundt og fortsatt stå :)
Ps! Kvalmen min satte inn i dag tidlig og er her fortsatt, så krysser fingrene for at du ikke får det før etter tirsdag :)

Ikke sulten og ikke lyst på noe annet enn nachochips..! Kan jo ikke spise bare det heller :(

Ikke sulten og ikke lyst på noe annet enn nachochips..! Kan jo ikke spise bare det heller :(
gjerne fordi du higer etter noe salt. forsøk med en skive med noe salt pålegg, feks toast med litt salt på... eller makrell i tomat, eller leverpostei med salt på toppen.. <3 <3

gjerne fordi du higer etter noe salt. forsøk med en skive med noe salt pålegg, feks toast med litt salt på... eller makrell i tomat, eller leverpostei med salt på toppen.. <3 <3
Hjelper ikke :( brød får jeg langt opp i halsen :s makrell er det eneste som funker sånn greit å spise :D håpløst :D

Levere gullgutten i BHG, handletur og jeg har så vondt! Hele skambeinet og opp mot hver hofte og baki ryggen :( hadde det slik de siste mnd med jr, litt tidlig å slite allerede nå :(

Levere gullgutten i BHG, handletur og jeg har så vondt! Hele skambeinet og opp mot hver hofte og baki ryggen :( hadde det slik de siste mnd med jr, litt tidlig å slite allerede nå :(

Kjenner det i skambenet jeg også. Spesielt hvis jeg har støvsugd ol.

KVALM!! :( vet ikke om jeg skal klage eller sette pris på det :p er jo i utgangspunktet et godt tegn :)

Er trøtt som fy, vonde pupper, orker ikke noen ting (utenom ved energi boost som kommer og går lile fort), og for ikke å nevne temperamanget :P

Back
Topp