Lettere frustrert

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Lillegutt på 11 mnd har begynt å tulle med søvnen sin. Han har sovet rundt, fra han var 5 mnd. men de siste par ukene har han begynt å våkne om nettene :/ Nå er han i tillegg syk da og våkner veldig ofte. Virker plutselig så sulten om natta også og sluker flaska med melk. Håper dette går over snart. Er så sykt trøtt om dagen...

Kan nok vær det er fordi han er syk. Hvis han spiser og drikker mindre enn normalt på dagtid så tar han det kanskje igjen på natten? De har også høyere behov for væske når de er syke. Får håpe det går seg til når han blir frisk:) god bedring:)

Helt normalt at søvnmønster og matbehov endrer seg. Spesielt ved sykdom da.

Merker her at hun ble urolig om natta ved store utviklingssprang. Når hun lærte noe nytt var det klassisk at dette ble bearbeidet i søvne noe som førte til endel drømming. Ei flaske melk kunne da roe henne ned slik at hun sovnet fort igjen ;)

Plutselig sov hun godt igjen, helt av seg selv.

Hold ut, det blir nok plutselig bedre igjen ;)

Kan nok vær det er fordi han er syk. Hvis han spiser og drikker mindre enn normalt på dagtid så tar han det kanskje igjen på natten? De har også høyere behov for væske når de er syke. Får håpe det går seg til når han blir frisk:) god bedring:)

Signerer denne! God bedring til gutten din :)

Her sov eldste fra 23 til 06 fra 3 ukers alder og til hun begynte i barnehage.
Jeg tror det skyldtes stress og det bygger jo opp om hva andre har kommentert om endringer som feks utvikling og sykdom. Håper det går seg til :)

Dette begynte før bhg og før han ble syk, men det går seg vel til :) Alle barn har vel sånne perioder, men det er litt slitsomt når det står på ;) Er konstant trøtt og jobber og studerer i tillegg.

Dette begynte før bhg og før han ble syk, men det går seg vel til :) Alle barn har vel sånne perioder, men det er litt slitsomt når det står på ;) Er konstant trøtt og jobber og studerer i tillegg.
Det kan jo gå i bølgedaler dette med nattesøvnen. Kan være utviklingssprang. Eller kanskje det startet når du begynte å jobbe? Mange unger som blir mer urolige da.. Får håpe det går seg til snart:)

Helt normalt at søvnmønster og matbehov endrer seg. Spesielt ved sykdom da.

Merker her at hun ble urolig om natta ved store utviklingssprang. Når hun lærte noe nytt var det klassisk at dette ble bearbeidet i søvne noe som førte til endel drømming. Ei flaske melk kunne da roe henne ned slik at hun sovnet fort igjen ;)

Plutselig sov hun godt igjen, helt av seg selv.

Hold ut, det blir nok plutselig bedre igjen ;)
Signerer denne. Endrer seg litt nå og da, synes jeg :)

Ja, det er forferdelig slitsomt! ...men dessverre en vanesak. Plutselig er man vant til å fungere veldig bra på veldig lite søvn :p ;)

Det kan jo gå i bølgedaler dette med nattesøvnen. Kan være utviklingssprang. Eller kanskje det startet når du begynte å jobbe? Mange unger som blir mer urolige da.. Får håpe det går seg til snart:)
Ja, det kan nok være noe med utviklingen kanskje. Er en stund siden jeg begynte å jobbe og jeg jobber så lite at han knapt merker jeg er borte ;)

Ja, det kan nok være noe med utviklingen kanskje. Er en stund siden jeg begynte å jobbe og jeg jobber så lite at han knapt merker jeg er borte ;)
Får krysse fingrene for at det er utvikling ja:) det går nok uansett over etterhvert selv om det kanskje er en mager trøst:p

Enig i denne. Dattera mi begynte også sånn når hu var 11 mnd. Det gikk over etterhvert. Var praktisk for oss da vi skulle legge ut på en lang bilferie i varmen. Dro da hu vanket 04.00 om natta.

Back
Topp