Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er heldigvis ikke lenge igjen nå så får bare klare meg så godt som mulig. Vurderer å hente et par sko av min bror elns. Men fikk knapt beina i slippersene hans forrige uke og han bruker str 43-44, jeg bruker vanligvis str 39. Syns egentlig det er litt komisk.Jeg har heldigvis kun vokst utav 1 par med sko dette svangerskapet
Selvsagt er det favorittene mine jeg ikke kommer oppi![]()
Husker jeg gikk opp en hel sko størrelse i tidligere svangerskap så...
Sniker februar: føler du deg frisk ellers?Ikke uvanlig med ødemer, men de høres kraftige ut da.
Godt å høre du blir fulgt oppJeg blir fulgt nøye for tiden for har ikke vært helt i toppform og BT har gått opp. De har mistenkt preeklampsi pga diverse symptomer, men ser foreløpig ut til at det går greit. Har vært på sykehuset på ktr 4 ganger på under to uker så blir godt fulgt opp![]()
Tusen takkGodt å høre du blir fulgt oppVar det jeg håpet på å høre. Håper du slipper unna, jeg unner ingen å måtte gå igjennom det. Lykke til videre i svangerskapet
![]()
Birkenstock sko er gull verdt! Går nesten bare med det
Var å prøvde de nå men bena er så hovne at de ikke passer i bredden på sålen.Jeg har Birkenstock, de får jeg stort sett trykt bena inni på ytterste hakk. Men får gnagsår under foten pga at føttene har vokst ut av de i bredden. Så er ikke veldig glad i Birkenstockene mine for tiden heller.. Vanligvis har jeg de på innerste hakk så![]()

Huff, godt å se at vi er flere. Heldigvis kort tid igjen nåVar å prøvde de nå men bena er så hovne at de ikke passer i bredden på sålen.
Vurderer å gå til skomaker'n og få han til å "blocke ut" Adidas slippersene jeg kjøpte i forrige ukeVis vedlegget 184932
SantHuff, godt å se at vi er flere. Heldigvis kort tid igjen nå![]()