Lettere frustrert :p

Stjernen

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har ingen sko som passer. Klarer ikke å få mer enn stortåen inn i slippersene engang! Huff.. I dag var det veldig frustrerende :p

Sniker fra juni! Jeg var på hm og kjøpte sånne billigsko i større størrelse og tok ut lissene. Verdt et forsøk ;)

Jeg har heldigvis kun vokst utav 1 par med sko dette svangerskapet :o
Selvsagt er det favorittene mine jeg ikke kommer oppi :o
Husker jeg gikk opp en hel sko størrelse i tidligere svangerskap så...

Jeg har heldigvis kun vokst utav 1 par med sko dette svangerskapet :o
Selvsagt er det favorittene mine jeg ikke kommer oppi :o
Husker jeg gikk opp en hel sko størrelse i tidligere svangerskap så...
Er heldigvis ikke lenge igjen nå så får bare klare meg så godt som mulig. Vurderer å hente et par sko av min bror elns. Men fikk knapt beina i slippersene hans forrige uke og han bruker str 43-44, jeg bruker vanligvis str 39. Syns egentlig det er litt komisk. :p

Sniker februar: føler du deg frisk ellers? :-) Ikke uvanlig med ødemer, men de høres kraftige ut da.

Sniker februar: føler du deg frisk ellers? :-) Ikke uvanlig med ødemer, men de høres kraftige ut da.

Jeg blir fulgt nøye for tiden for har ikke vært helt i toppform og BT har gått opp. De har mistenkt preeklampsi pga diverse symptomer, men ser foreløpig ut til at det går greit. Har vært på sykehuset på ktr 4 ganger på under to uker så blir godt fulgt opp :)

Jeg blir fulgt nøye for tiden for har ikke vært helt i toppform og BT har gått opp. De har mistenkt preeklampsi pga diverse symptomer, men ser foreløpig ut til at det går greit. Har vært på sykehuset på ktr 4 ganger på under to uker så blir godt fulgt opp :)
Godt å høre du blir fulgt opp :-) Var det jeg håpet på å høre. Håper du slipper unna, jeg unner ingen å måtte gå igjennom det. Lykke til videre i svangerskapet :-)

Birkenstock sko er gull verdt! Går nesten bare med det

Jeg har Birkenstock, de får jeg stort sett trykt bena inni på ytterste hakk. Men får gnagsår under foten pga at føttene har vokst ut av de i bredden. Så er ikke veldig glad i Birkenstockene mine for tiden heller.. Vanligvis har jeg de på innerste hakk så :p

Jeg har Birkenstock, de får jeg stort sett trykt bena inni på ytterste hakk. Men får gnagsår under foten pga at føttene har vokst ut av de i bredden. Så er ikke veldig glad i Birkenstockene mine for tiden heller.. Vanligvis har jeg de på innerste hakk så :p
Var å prøvde de nå men bena er så hovne at de ikke passer i bredden på sålen.

Vurderer å gå til skomaker'n og få han til å "blocke ut" Adidas slippersene jeg kjøpte i forrige uke :p ImageUploadedByBV Forum1467277095.496246.jpg

Huff, godt å se at vi er flere. Heldigvis kort tid igjen nå :p
Sant ;) Prøver å se lyst på det og gå barbeint så mye som mulig

Etter dagen i dag så vurderer jeg sterkt å dra til legen på mandag og høre om han kan sykemelde meg eller noe de siste ukene frem til ferie og permisjon (29.07). Uutholdelig på jobb om dagen med de beina her og varme + dårlig luft

Back
Topp