Amaryllis
Elsker forumet
Jeg har alltid hatt nok melk til mathiasen min - mer enn nok faktisk. han er blid sover godt og lenge og er rett og slett en blid unge. de siste nettene har han spist siste gang før natta ca 18.00/18.30 og så sovet helt til ca 05.00 før han vil ha mat igjen. men nå virker det som om jeg plutselig ikke har melk (tror jeg iallfall). la han til som vanlig før han skulle i seng (rett før 19.00) og han spiste litt og klikket så, prøvde litt på andre puppen og det samme skjedde der. prøvde flere ganger på begge puppene men han bare skrek og nektet og ta tak. prøvde så å legge han for tenkte at han var vel mett da.. men det gikk iallfall ikke (var kjempe sint!!) og jeg VET at han var trøtt. prøvde da med litt mme (for 2. gang i hans liv) og han drakk 140 ml og sovnet etter 3 minutter.
noen som har noen tips? tror da at jeg har hatt nok melk tidligere idag (sov iallfall først 1,5 time og så 4,5 time...)!
noen som har prøvd å ringe ammehjelpen? er litt skeptisk siden det bare er frivillige folk som jeg må ringe hjem til.. trodde liksom at det var jordmødre, sykepleiere eller lignende.. [:o]
og så er det jo så typisk at vi skal til oslo i morgen. kan jo ikke holde på å pumpe meg hele tiden for å få opp produksjonen når vi er borte sånn. og hva med mme på hotell?? hvordan iall verden tilbereder enn det der?
sorry ble visst litt langt dette. men har liksom ikke hatt problem med ammingen før[:(] (han var 3810 g da han ble født og var idag 2,5 mnd gammel 7,7 kg på badevekta...... [8|])
noen som har noen råd å komme med??
noen som har noen tips? tror da at jeg har hatt nok melk tidligere idag (sov iallfall først 1,5 time og så 4,5 time...)!
noen som har prøvd å ringe ammehjelpen? er litt skeptisk siden det bare er frivillige folk som jeg må ringe hjem til.. trodde liksom at det var jordmødre, sykepleiere eller lignende.. [:o]
og så er det jo så typisk at vi skal til oslo i morgen. kan jo ikke holde på å pumpe meg hele tiden for å få opp produksjonen når vi er borte sånn. og hva med mme på hotell?? hvordan iall verden tilbereder enn det der?
sorry ble visst litt langt dette. men har liksom ikke hatt problem med ammingen før[:(] (han var 3810 g da han ble født og var idag 2,5 mnd gammel 7,7 kg på badevekta...... [8|])
noen som har noen råd å komme med??