Lettere engstlig

Aiko

Glad i forumet
Julibarna 2019
Den følelsen når du ligger på sykehus.

Hatt sonde 1 uke. Hver gang man skyller en sonde gjør de det med lunket/varmt vann fra springen

For så å få beskjed dagen etter at sonden er ute at vi ikke kan dusje eller bruke varmt vann her fordi det er funnet bakterier i varmt vannet. Men de har ikke noe mer info fordi lederne ikke er på jobb.

Så da ligger jeg her som gravid og kjemper for å beholde barnet i magen for så å kanskje ha blitt smittet av noe her jeg ligger og ikke kan ta til meg noe selv..

Jeg aner ikke engang hva slags bakterie det kan være!

Mest sannsynlig er det legionella. Det er som oftest det som er i funnet i vann på sykehus. Smitte skjer via innhalering av vanndamp så derfor man ikke bør dusje. Du trenger nok ikke beskymret deg for smitte.

Håper det går bra med deg snart og at du slipper å ligge for lenge på sykehuset :Heartred

Det er som Malvinka skrev snakk om legionella-bakterien. Denne bakterien er ikke farlige i kaldt vann, men jeg vet ikke hva slags temperatur den blomstrer opp på. Skjønner at det er en kjip situasjon og håper du får litt mer info fra sykehuset :Heartred

Ja det var legionella.

Nå er det klarert for dusjing igjen her også.

Jeg håper jeg ihvertfall kan få komme hjem til jul.

Dette er et tungt svangerskap. De andre var også tunge, men krevde ikke så lang tid på sykehus.

Savner barna mine og et liv utenfor sykehusets vegger

Ja det var legionella.

Nå er det klarert for dusjing igjen her også.

Jeg håper jeg ihvertfall kan få komme hjem til jul.

Dette er et tungt svangerskap. De andre var også tunge, men krevde ikke så lang tid på sykehus.

Savner barna mine og et liv utenfor sykehusets vegger

Krysse det som krysses kan for at du snart får det bedre og får komme hjem til jul :Heartpink

Krysse det som krysses kan for at du snart får det bedre og får komme hjem til jul :Heartpink

Det håper jeg også

Jeg savner å klare å spise selv... per nå får jeg all mat via sonde ned til tarmen

God bedring! :Heartred
Håper du kommer deg hjem til jul og kan kose deg litt med god julemat og familien din!

Tusen takk dere. Jeg får kanskje ikke spist selv om 2 uker enda, men jeg håper ihvertfall å kunne være hjemme!

Back
Topp