Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden æ begynt i ny jobb på mai grudd æ mæ skikkelig te å fortell att æ va gravid:/ men i dag beit æ tennern sammen og fortellt d å d gjikk sååååååå fint så no e d bare å glæd sæ masse masse
Så bra! Jeg begynte i ny jobb i slutten av juni, og gruer meg skikkelig til å si det. Ikke fordi de ikke er ålreite, men fordi jeg nesten føler at jeg har lurt dem :s
Samme her. Fikk vikariat fra aug til juli 2014. Men nå må de finne vikar for vikaren i april. vel, jeg tror egentlig de tar det veldig fint. Men litt flaut..
Fikk kjeft av sambo når jeg sa eg ikke ville søke ny jobb for jeg håpet je ble gravid så jeg fikk bare fortsette der jeg var.. Det var det dummeste han hadde hørt ( jobber i LO) når noen ansetter damer mellom 20-35 kan de ikke forvente annet en selvfølgelig de kan bli gravide. Slik er samfunnet! Tenk alle de mnd du kan være på jobb før du går i permisjon.
Sjønner følelsen men kan ikke tenke at man han lurt dem!