Lett nervøs

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
I dag er dagen ☺️
Hcg prøve nummer to skal takast, og kjenner meg litt nervøs rett og slett
Men roar meg med at eg føler meg framleis gravid og ikkje har hatt ei roleg natt
Stakkars samboer som eg har holdt våken med åkking og stønning fordi eg rett å slett aldri fann ei liggestilling som ikkje gjor vondt (kjennest ut so at etteller anna låg i klem ved lårhlsen). Og når eg endelig var sovna, så våkna eg litt etterpå av at eg måtte på do att og sist men ikkje minst så våkna eg dritkvalm og urven no. men nok ein gong må eg minne meg sjøl på kor ønska den lille er og då gjer det liksom ingenting ❤️ Det er ei periode i livet, og det skal gå bra ❤️
Ynskjer alle ein fin fin fredag vidare, og sende masse fine tanka til alle ☺️
 
I dag er dagen ☺️
Hcg prøve nummer to skal takast, og kjenner meg litt nervøs rett og slett
Men roar meg med at eg føler meg framleis gravid og ikkje har hatt ei roleg natt
Stakkars samboer som eg har holdt våken med åkking og stønning fordi eg rett å slett aldri fann ei liggestilling som ikkje gjor vondt (kjennest ut so at etteller anna låg i klem ved lårhlsen). Og når eg endelig var sovna, så våkna eg litt etterpå av at eg måtte på do att og sist men ikkje minst så våkna eg dritkvalm og urven no. men nok ein gong må eg minne meg sjøl på kor ønska den lille er og då gjer det liksom ingenting ❤️ Det er ei periode i livet, og det skal gå bra ❤️
Ynskjer alle ein fin fin fredag vidare, og sende masse fine tanka til alle ☺️

Det var en fin positiv test ❤️ Plagene er slitsomme, men så verdt det som du sier!
 
Masse lykke til [emoji173]️ godt å få det bekreftet ved HCG [emoji1303]
 
Hcg 489 tatt tirsdag (5+2 etter mine kalkulasjonar) :nailbiting: er kjempe nervøs no får dagens måling når svaret kjem mandag. :HeartredFingerscrossed:Heartred
 
Hcg 489 tatt tirsdag (5+2 etter mine kalkulasjonar) :nailbiting: er kjempe nervøs no får dagens måling når svaret kjem mandag. [emoji813]redFingerscrossed[emoji813]red
Ønsker deg masse lykke til [emoji16]
 
Back
Topp