lett mat i varmen??

Pixzie

Glad i forumet
sitter her å skriver handleliste, og prøver å tenke ut lettvint og ikke bare varmmat i denne varmen.. men tåka har lagt seg over meg og jeg kommer ikke på noenting..

noen som vil hjelpe meg med noen forslag?

Pitabrød med ost og skinkesalat.
Kyllingsalat.
Kald skinke med asparges og vannmelon, brød.
Sandwich med ost og skinke, salat.
Sandwich med kylling og bacon, salat.

Og så var det stopp... ikke enkelt med no lett og godt til middag i denne varmen. Jeg vil også ha tips [:)]

En kald grillet kylling, som du river i biter. Bland med pesto. Lag en salat, gjerne med cherrytomat, rollo og ruccola, og fetaost, alt puttes i pitabrød. Kjempegodt og enkelt[:)]

ORIGINAL: Bare Kari

Jeg har mista matlysten så denne tråden skal jeg følge med på!
Sign[:'(] orker liksom ikke mat, selv om jeg døøøør av sult[:D]

Vi skal ha gresk salat i dag:)

jeg har skikkelig energikick i dag, så nå lager jeg lapskaus :D

Lag en lett salat, ha vannmelon i, det er knallgodt å veldi friskt! Kjøp noen grønnsaker du aldri har hatt i salat før.. selleri, avokado, sukkererter...... naaaaaam [:D]

Salat med skinke, pasta eller nudler, egg, reven ost og masse ulike grønnsaker og div, alt frå brokkoli, revet gulerøtter til rødløk, bønnespirer, annanas osv osv.. (salat er litt kjedelig viss det kun er agurk, tomat, paprika og isbergsalat syns eg) Bruk fantasien.. Nysteikt rundstykker til er himmelsk.

Laget en stor portion med lasagne i går. Så har vell middag der både i dag og i morgen. [;)]
Enkelt å bare kunne varme opp. Også litt salat og rundstykker ved siden av. NAM

Back
Topp