Let's play!

Som jeg skrev, så kommer jeg heller aldri til å smake det igjen, når jeg så hvordan det ble laget ;) skal ikke ødelegge det for de som liker det..men...

Vi driver bare på hobbybasis, så i vinter skal vi ha va 60. Økning på 25 fra i fjor vinter:) så det er jo litt, med tanke på at vi begge har jobb ved siden av:) kunne tenke meg et par blæset jeg, de er så fine

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe. Da så. Jeg er vant med så mye rart fra jeg var liten når det kommer til slakting osv av både vilt og dyr ellers så jeg bryr meg ikke noe særlig;)
Er på hobby basis her og. Men vi er i samdrift med min bror. Å har ca 30 ammekyr i tillegg. Knallkjekt å ha noe å drive med. Flott rase det ja:)

Lukten av pinnekjøttet på julaften, er jo lukten som betyr noe! Liker ikke pinnekjøtt, spiser tørket og saltet svineribbe! Men nå ha lukten av pinnekjøtt for at d skal vere jul :-D Hehe

Synes ikke pinnekjøtt lukter godt heller jeg, hehe:P spyr nesten hver gang jeg kjenner lukta.. Heh ;P

Pinnekjøtt er det beste måltidet i hele jula, men vi drøyer den til nyttårsaften :) litt som å spare det beste til slutt hehe. Sambo er litt for vant til å spise kalkun da, men så lenge han får den i løpet av jula skal jeg nok få overbevist han om at nyttårsaften er rette dagen :D

Pinnekjøtt er det beste måltidet i hele jula, men vi drøyer den til nyttårsaften :) litt som å spare det beste til slutt hehe. Sambo er litt for vant til å spise kalkun da, men så lenge han får den i løpet av jula skal jeg nok få overbevist han om at nyttårsaften er rette dagen :D
Jeg er fan av tapas på nyttårsaften.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp