Let's play!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
TeDnkte å ta esommer. n liten lek her inne, for de som kjeder seg ;)

Her skal den neste som kommenterer skrive ett ord, også skal den som svarer på det innlegget, skrive hva man forbinder med det ordet.

F.eks:

Meg:
Snø

Du:
Vinter.

Got it? :)

Da begynner jeg med sommer

TeDnkte å ta esommer. n liten lek her inne, for de som kjeder seg ;)

Her skal den neste som kommenterer skrive ett ord, også skal den som svarer på det innlegget, skrive hva man forbinder med det ordet.

F.eks:

Meg:
Snø

Du:
Vinter.

Got it? :)

Da begynner jeg med sommer
Det er ikke lov... For det blir bare sånne etordsinnlegg og det er visst spamming.
Men jeg tenker på ski når noen sier vinter.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Syns sånne leker er morsomt jeg:p dumt det ikke er lov da .. Hm men tenker på jul jeg :D hoho

<3 VinterPrinsesse <3

Med jul så tenker jeg pinnekjøtt ! Å fy nå ble jeg sulten :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Åherrejemini.. No fekk eg og lyst på pinnekjøtt og kålrabistappa!.. Og ihelkokte potete!.. Guri no gler eg meg!!:-D :-)

Ja jeg også :D ! Får håpe gravid magen lager litt ekstra plass til julematen i år ;-) haha!

Hehe.. Ja, håpe eg og!;) tidligare år har eg klart å holda meg vekke frå da fram te julafto.. Men no kjenne eg at eg kjem te å kasta meg øve da me første sjangs!;) Heh.. Blir nok julemiddag heile advent her i huset! Hihi..:-P

Hihi,jeg har spist klementiner å hatt julestemning di siste dagene:D

❤️️Termin 6.januar❤️

Gleder meg til julebrusen(dahls) kommer i butikken, beste brusen <3

Dere er så rare :P hehe! Pinnekjøtt finnes jo ikke digg!
Driver jo med sau, så kanskje derfor.

Var på Gol slakteri på tirsdag og fikk se der de tørker pinnekjøttet, og hvordan de lager det. Og TRO meg, jeg kommer nok ALDRI til å smake det igjen, for å si det sånn :P

:-o doooooon't... :-P
Eg elske pinnekjøtt uanz!;) og eg treng heldigvis ikkje veta korleis dei fikse da.. Eg veit kjøtt kjem frå dyr,og ikkje frå Rema..;-)
Eg tippa hadde du gått på kjøkkenet te ka So helst fast food/restaurant hadde du blitt øvegidd av da og..:-P

Skal sies at jeg aldri har likt pinnekjøtt heller, da;) så hvordan de laget fårikålkjøtt men spiser da det enda:P

Kalkun!! Jeg elsker kalkun på julaften! Bare lårene da.. elsker de! Jeg snakka med moren min om julaften for litt siden da hun kom på at onkelen min spiste så veldig mye av kalkunen ifjor selvom vi hadde pinnekjøtt også og det er det beste han vet.. før jeg visste ordet av det så rant både snørr og tårer fordi jeg ble livredd for at han kom til å spise av lårene MINE! haha herregud..

Dere er så rare :P hehe! Pinnekjøtt finnes jo ikke digg!
Driver jo med sau, så kanskje derfor.

Var på Gol slakteri på tirsdag og fikk se der de tørker pinnekjøttet, og hvordan de lager det. Og TRO meg, jeg kommer nok ALDRI til å smake det igjen, for å si det sånn :P
Enig med du! Ribbe og hvite julepølser er jul for meg :D nam!

Skal sies at jeg aldri har likt pinnekjøtt heller, da;) så hvordan de laget fårikålkjøtt men spiser da det enda:p

Hehe. Da går det nok mer på at du ikke liker det, og ikke fordi du har sett hvordan de lager det. Driver med sau vi og, og har over 100 vinterfora søyer her + 50 villsauer. Vi har faktisk laga pinnekjøtt selv, og har tenkt å gjøre det iår. Knallgodt:)

Hehe. Da går det nok mer på at du ikke liker det, og ikke fordi du har sett hvordan de lager det. Driver med sau vi og, og har over 100 vinterfora søyer her + 50 villsauer. Vi har faktisk laga pinnekjøtt selv, og har tenkt å gjøre det iår. Knallgodt:)
Som jeg skrev, så kommer jeg heller aldri til å smake det igjen, når jeg så hvordan det ble laget ;) skal ikke ødelegge det for de som liker det..men...

Vi driver bare på hobbybasis, så i vinter skal vi ha va 60. Økning på 25 fra i fjor vinter:) så det er jo litt, med tanke på at vi begge har jobb ved siden av:) kunne tenke meg et par blæset jeg, de er så fine

Back
Topp