Let's hook up! ;)

Lilla-87

Forumet er livet
Vi tulla litt om det i går, men jeg syns det hadde vært kjempegøy å.møttes iløpet av året!:D

Jeg skal være hjemme i sommer, så jeg har muligheten til å delta. Fra august av så skal jeg være nettstudent ved HiT (avd Notodden), så jeg skal nedover på samlinger flere ganger.

What say you?
Noen som er interessert? ? :)

hadde vært kjempeskøy :D Men litt skummelt siden jeg må ut å fly da :eek: :p

JA, absolutt interessert!
Men for min del er sommeren ganske uviss. Mannen har perm fra litt ut i mai til litt ut i august. I den perioden må jeg jobbe det jeg har mulighet til, men jeg har enda ikke fått noen jobb.
Men jeg bør jo vite litt mer etterhvert som det nærmer seg =)
Det hadde vært utrolig moro! Oslo er veldig enkelt for meg. Men det er mange som får altfor lang reisevei da, og det skjønner jeg godt!

Hadde vært no, helst oslo, eeeeeller tr.heim hihi:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

spørs om ikke mannen ville trodd jeg var smårar om jeg skulle ut å reise for å treffe tilsynelatende "vilt fremmede" :p :eek: ;)

spørs om ikke mannen ville trodd jeg var smårar om jeg skulle ut å reise for å treffe tilsynelatende "vilt fremmede" :p :eek: ;)
Har gjort det før jeg :D Ikke flytur da, men togtur :p

Tr.Heim hadde vært dødskult! :D
Ja ikke sant:D:D Da skulle jeg tatt dere med til kule bebisbutikker på bakklandet:cool:

D
Ja ikke sant:D:D Da skulle jeg tatt dere med til kule bebisbutikker på bakklandet:cool:

Der har jeg så vidt vært, men for sent for å rekke butikkene :o

haha, barselgruppa møtes jo hos de forskjellige hver gang. Bare rett og rimelig at vi da treffes en gang hos hver av oss også da :p

haha, barselgruppa møtes jo hos de forskjellige hver gang. Bare rett og rimelig at vi da treffes en gang hos hver av oss også da :p
Hehe, barselgruppa mi gjør det også slik:)

Møtte det forrige terminforumet mitt to ganger :D
Hvordan gjor dere det da? Tok dere med barna eller blei det et voksent møte? Jeg kan godt gå for sistnevnte, for å gjøre reisen enklere. For min del klarer jeg å komme meg både til Trondheim og Oslo, men regner med at der er enklest for de fleste å komme set til hovedstaden. :)

Hvordan gjor dere det da? Tok dere med barna eller blei det et voksent møte? Jeg kan godt gå for sistnevnte, for å gjøre reisen enklere. For min del klarer jeg å komme meg både til Trondheim og Oslo, men regner med at der er enklest for de fleste å komme set til hovedstaden. :)
Vi møttes i Oslo med unger ;)
Det kom bare folk som slapp fly da... Så det ble dagstur på de fleste!

Back
Topp