Letrozol

Trekløver-

Flørter med forumet
Føere som har blitt gravide med letrozol dette svangerskapet, eller tidligere?

Sist svangerskap ble til med letrozol, og også denne gangen brukte jeg letrozol (hadde igjen til to runder fra sist). Første gangen fulgte ikke gyn opp med noe, og derfor tok jeg ikke kontakt før jeg startet nå

Men nå kommer jo tankene: Hvor sannsynlig er det feks at det blir tvillinger osv? Tok to runder med enkel dose før jeg bli gravid med november-spiren

Føere som har blitt gravide med letrozol dette svangerskapet, eller tidligere?

Sist svangerskap ble til med letrozol, og også denne gangen brukte jeg letrozol (hadde igjen til to runder fra sist). Første gangen fulgte ikke gyn opp med noe, og derfor tok jeg ikke kontakt før jeg startet nå

Men nå kommer jo tankene: Hvor sannsynlig er det feks at det blir tvillinger osv? Tok to runder med enkel dose før jeg bli gravid med november-spiren
Jeg har ingen oppfølging av gynekologen når jeg tok letrozol, men når jeg sa jeg var gravid fikk jeg time for å sjekke antall. Du kan jo prøve henvende deg dit og spørre?

Jeg har brukt letrozol. Jeg var inne på cd 12 for å få Ovitrelle i tillegg, da så vi 2 modne egg. Så jeg kan faktisk være gravid med tvillinger ❤️

Jeg tok Letrozol, og ble gravid. Kun 1 folikkel på ultralyd, men nå på tul var det to corpus luteum der egget slapp, så kan være jeg slapp to likevel. Hun så bare et foster der nå. Venninna mi ble ikke fulgt opp av ultralyd og fikk tvillinger, så litt vanskelig å si.

Jeg ble gravid med enkel dose Letrozol denne gangen. Første forsøk endte i sa 4+3 , andre forsøk sitter foreløpig 7+3 :) Har ikke hatt noen ekstra oppfølging. Bestilte en privat tul på eget initiativ og der så alt fint ut. Kun ett foster og hjertet banket :Heartred

Back
Topp