Letrozol

Alle gode ting er 3 :)

Andre møte med forumet
Hei :) Er det flere enn meg som har blitt gravide på Letrozol ? Jeg brukte 4 mnd etter jeg startet på dem . Helt fantastisk [emoji173]️ Med nr. 2 ble jeg gravid på Pergotime etter 1 kur . Heldigvis for oss at det finnes hjelpemidler [emoji7]

Jeg har kun brukt alternativ behandling. Men ja, det er kjempe flott at det finnes hjelp å få. Det er mange som sliter med fertilitetsproblemer. [emoji173]️

Jeg har brukt femar. Letrozol og femar er det samme, tror jeg. Da gikk det på pp 2. Har to pergo- barn fra før. Men pergotime produseres vel ikke mer.

Jeg har brukt femar. Letrozol og femar er det samme, tror jeg. Da gikk det på pp 2. Har to pergo- barn fra før. Men pergotime produseres vel ikke mer.
Helt riktig :-) letrozol er det samme som femar og pergo er gått av markedet.
Jeg måtte faktisk selv forklare det for gynekologen min da han leita seg i hjel etter pergo :-p huff :-p

Legen min ( vikar) kjente ikke til femar/Letrozol og fant ikke ut av det . Så jeg måtte henvises til gynekolog og vente 3 mnd for å få mirakelkuren min . Det var lange måneder å vente [emoji17] Men funket som bare det når jeg endelig fikk fatt i dem [emoji106]

Jeg gikk på letrozol og ble gravid på første forsøk med det, etter nesten 2 års prøving

Back
Topp