Letrozol

Froggc86

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Hei jenter! Håper dere har en fin påske [emoji214]
Jeg er i dag på syklusdag 10 og har for første gang tatt letrozol [emoji4]
Er det sånn at man ofte får EL litt tidligere på letrozol?
Når starter dere å teste etter EL?
Har dere sex hver dag eller annen hver dag og på hvilken syklusdag starter dere med "prøve-sexen"?

Jeg hadde ikke hatt eggløsning på et halvt år da jeg begynte på Letrozol. Startet rett på en kur uten å ha mensen først.
For meg slo eggløsningstestene aldri ut positivt, men vi fulgte instruksene allikevel og hadde sex annenhver dag fra den dagen jeg begynte på Letrozol. Resultatet ble graviditet på første forsøk!! :)
Utifra hvor langt jeg var på første tul må eggløsning ha skjedd på ca. dag 11 fra jeg begynte på medisinene.

Jeg hadde ikke hatt eggløsning på et halvt år da jeg begynte på Letrozol. Startet rett på en kur uten å ha mensen først.
For meg slo eggløsningstestene aldri ut positivt, men vi fulgte instruksene allikevel og hadde sex annenhver dag fra den dagen jeg begynte på Letrozol. Resultatet ble graviditet på første forsøk!! :)
Utifra hvor langt jeg var på første tul må eggløsning ha skjedd på ca. dag 11 fra jeg begynte på medisinene.

Å så fantastisk! Gratulerer! :)
Jeg tror vi kjører annen hver dag. Hadde i går på syklus dag 11, så fortsetter vi en uke :)

Hei jenter! Håper dere har en fin påske [emoji214]
Jeg er i dag på syklusdag 10 og har for første gang tatt letrozol [emoji4]
Er det sånn at man ofte får EL litt tidligere på letrozol?
Når starter dere å teste etter EL?
Har dere sex hver dag eller annen hver dag og på hvilken syklusdag starter dere med "prøve-sexen"?

EL har som regel kommet til vanlig tid for meg med Letrozol :)

Back
Topp