Letrozol

icsihåp

Forelsket i forumet
Når i syklus starter man?
Jeg har fått mensen tidligere enn antatt, nemlig NÅ!

Blei litt svett her da det er fredagskveld og jeg har ikke hentet ut letrozolen fra apoteket.

Kan noen hjelpe?
Skal ha fryseforsøk...

Cd 3 har jeg brukt å starte :)

Jeg også, CD3 hver gang :)

Så morsomt at det blir kickstart for deg nå! Før du vet ordet av det så blir du ruger igjen :)

Takk for svar begge to. :)
Jeg skulle kontakte klinikken ved mens- oppstart. Men om jeg skal starte på sd 3, så blir jo det i morgen. Håper det står "forklaring" på pakken.

Hei, hvor det går.. Snart ruger, forhåpentligvis! ❤️

Last edited:
Forklaringer står alltid på pakken ;-)
Hadde det bare vært så vel.. Jeg tror at samtlige av medisinene jeg har fått fra FS, har det stått "Brukes etter avtale med lege". Topp når man får tusen beskjeder over telefon på én gang og bare husker en brøkdel ;)

Man blir skikkelig god på å vente i dette gamet... Informerte klinikken per mail i dag om at mensen hadde kommet. Fikk til svar at dersom formen var fin i september kunne jeg starte opp ved mens da... Jadda! :(

Man blir skikkelig god på å vente i dette gamet... Informerte klinikken per mail i dag om at mensen hadde kommet. Fikk til svar at dersom formen var fin i september kunne jeg starte opp ved mens da... Jadda! :(

Den ventetiden altså :( :(

Hæh! Nei! Ble det ikke noe? :eek:

Nei, jeg måtte tydeligvis vente en syklus... Og det var jeg ikke klar over! :(

Herregud så kjipt... :(
Uff, føler med deg, det er ulidelig med all ventingen...

Da får vi bli gravide sammen i oktober i det minste, da skal vi ha FER begge to :)

Herregud så kjipt... :(
Uff, føler med deg, det er ulidelig med all ventingen...

Da får vi bli gravide sammen i oktober i det minste, da skal vi ha FER begge to :)
Det var en skikkelig god plan! :D

Back
Topp