Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde dere oppfølging med ultralyd hver syklus? Jeg har bare forsøkt med en runde Letrozol, og hadde da to ul. Vurderer å prøve uten ul, men fikk anbefalt å ikke gjøre det. Synes det er litt stress med så mange kontroller når jeg ikke anser muligheten for å bli gravid naturlig som så veldig stor.
Hadde dere oppfølging med ultralyd hver syklus? Jeg har bare forsøkt med en runde Letrozol, og hadde da to ul. Vurderer å prøve uten ul, men fikk anbefalt å ikke gjøre det. Synes det er litt stress med så mange kontroller når jeg ikke anser muligheten for å bli gravid naturlig som så veldig stor.
Det er litt rart... Jeg prøvde bare en runde, hadde en ul. Gynekologen sa at man kan fint bruke EL-tester og unngå ultralyd. Det var jeg som ønsket ultralyden, fordi jeg orker ikke å ta masse EL-tester.
Sjeldent hatt ultralyd
Det er jo en god trygghet når man modner mange egg så forståelig i din situasjon Jeg ville trodd jeg kunne sluppet ul når jeg ikke har så mange egg. Hvor mange runder har du forsøkt med Letrozol?
Jeg aborterte på samme tidspunkt som dei, også pga hematom.. Hvor mange runder med letrozol prøvde du igjen etter SA før du ble gravid på nytt?Jeg ble gravid med 1. runde men spontanaboterte 11+4 (pga. hematoma).
Nå har jeg begynt med runde nr2, første runde etter SA.