Letrozol framleis uregelmessig el

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Først pp med Letrozol fikk jeg EL dag 12 etter siste tabelett.
Nå er jeg på dag 16 og ikkje sett/kjent snurten av stigning, bruker riktignok A1 el tester denne pp (gikk tom for cb) men di skulle da slått ut..

Er det normalt å ha så stor variasjon med når el er når en tar Letrozol? Erfaringer? :)
 
Enkel dose gjorde lite for meg, fikk regelmessig el med dobbel dose. Får du ikke ul for å sjekke om el er på vei? Og blodprøve rundt syklusene 22?
Først pp med Letrozol fikk jeg EL dag 12 etter siste tabelett.
Nå er jeg på dag 16 og ikkje sett/kjent snurten av stigning, bruker riktignok A1 el tester denne pp (gikk tom for cb) men di skulle da slått ut..

Er det normalt å ha så stor variasjon med når el er når en tar Letrozol? Erfaringer? :)
 
Enkel dose gjorde lite for meg, fikk regelmessig el med dobbel dose. Får du ikke ul for å sjekke om el er på vei? Og blodprøve rundt syklusene 22?
Tar enkel dose og tok blodprøver 1pp som var veldig fine. Nei ingen ul eller flere blodprøver - skal prøve noen mnd først.
Har veldig uregelmessig mens (pcos) så funka jo kjempebra den 1pp vertfall
 
På enkel dose fikk jeg el ca dag17.
Denne mnd har jeg hatt dobbel dose x 2 og er nå på dag22 og skal hjem å sette eggløsningsprøyte :p

Så det er ikke helt stabilt hos meg heller
 
På enkel dose fikk jeg el ca dag17.
Denne mnd har jeg hatt dobbel dose x 2 og er nå på dag22 og skal hjem å sette eggløsningsprøyte :p

Så det er ikke helt stabilt hos meg heller
Blæh dag 29 og framleis ikke EL..
Hvorfor tar du dobbel dose når du fikk tidligere en med enkel? :)
 
Jeg fikk ikke EL på enkel dose, men fikk EL alt mellom CD 12 - 18 på dobbel dose.
Siste syklusen jeg fikk prøve Letrozol kjørte jeg på med trippel og fikk EL CD 18 :) Som førte til at jeg ligger her 26+3 uker på vei ❤️
 
Blæh dag 29 og framleis ikke EL..
Hvorfor tar du dobbel dose når du fikk tidligere en med enkel? :)

Aner ikke :p
Går til fertilitetsklinikk så jeg bare gjør som han sier og håper han vet hva han snakker om.

Merkelig disse eggløsningene.
Fikk på enkel, men det måtte 2 dobble doser på en syklus til neste mnd :p
 
Back
Topp