Letrozol - forsinket mensen

Nord84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juligull2021
Hei.

Noen som har opplevd kluss i syklus etter bruka av Leteozol?
Brukte dobbel dose forrige syklus og nå er mensen forsinket 1 1/2 uke Mener den ble forsinket en gang tidligere, men ikke så lenge.
 
Det skjedde med meg også første gang jeg gikk på Letrozol, dvs. fikk EL på dag 18 eller 19 tror jeg (vanligvis har jeg på dag 13-14) og mensen kom tilsvarende sent. Har ellers helt regelmessige sykluser på 27-28 dager. Andre gang jeg gikk på Letrozol var jeg på UL dag 10 og ledende follikel var alt 21-22 mm, fikk EL ca dag 12 da så det kan tydeligvis endre seg fra gang til gang.
 
Det skjedde med meg også første gang jeg gikk på Letrozol, dvs. fikk EL på dag 18 eller 19 tror jeg (vanligvis har jeg på dag 13-14) og mensen kom tilsvarende sent. Har ellers helt regelmessige sykluser på 27-28 dager. Andre gang jeg gikk på Letrozol var jeg på UL dag 10 og ledende follikel var alt 21-22 mm, fikk EL ca dag 12 da så det kan tydeligvis endre seg fra gang til gang.
Tusen takk for svar:) Da satser jeg på at den kommer snart. Har ikke vært på UL underveis, selv om jeg sikkert burde ha vært det.
 
Back
Topp