KapteinFie
Flørter med forumet
Takk for tilbakemelding, setter pris på alle erfaringer jeg får! Litt usikker på hva du legger i «avgårde» om du ikke mente eggløsning? Fikk du noe oppfølging av hvordan det stod til med egg(ene) før og etter Letrozol? Altså om de kunne se om egget fks vokste seg større/raskere enn tidligere? Prøver å finne litt ut om det har noe for seg dette når jeg får el selv. De sier de skal «booste», men litt usikker på hva de egnt legger i det. Er du i den pp du forsøkte nå, og avventer resultat eller ble du ikke gravid på første runde? Skal du fortsette?Har kun prøvd de denne ene gangen, og det som er blitt annerledes enn ellers er at tiden det tok å få egget avgårde (om det gir mening) har blitt veldig mye kortere. Det tok ikke noe kortere tid før jeg fikk eggløsning egentlig, har tidligere hatt fra CD 17-23, kom på CD 17 nå. Men ja, det har vanligvis tatt en liten uke fra jeg merker økning på testene til eget faktisk forlater. Nå skjedde det kun på to dager (2 av 3 eggløsningstester var positiv søndag, tilbake til tydelig negativ mandag, og temperaturøkning tirsdag. Aldri opplevd det så raskt før, tatt en liten uke som sagt.
Obs litt mye spm her ser jeg