Marthe0090
Andre møte med forumet
Hei!Hei kjære Marthe, hvordan går det med deg? Holder deg i tankeneher ble mannens Tese forsinket to uker så vi har fortsatt litt under tre uker med venting foran oss, men det går greit
prøver å få til litt tidlig julestemning for å holde motet opp

Jeg testet positivt med to veldig sterke streker på fredag
Det er helt utrolig og vi er fortsatt i sjokk! Så nå venter vi bare på ultralyd 4.des, er livredd for at noe skal skje, men er jo faktisk gravid til det motsatte er bevist
Så kjedelig å måtte vente enda lengere, men får håpe dere får gjort det før jul da
her ble mannens Tese forsinket to uker så vi har fortsatt litt under tre uker med venting foran oss, men det går greit 
Vi har bedt dem å sende oss kopi men ikke fått noe... har egentlig gitt opp med purringen. Vi vet vi skal finne ut ved konsultasjon etter inngrep. Det eneste som kan gjøre meg skikkelig irritert nå er hvis de skulle utsette igjen til etter jul. 
- gratulerer! SÅ velfortjent!
Slitsomt å måtte mase for å komme gjennom...
Men får håpe dere slipper å vente til over jul! Så spennende, min er flyttet nå, så har ultralyd 3.des, så da satser vi på at det blir en bra dag for oss begge

Men det finnes veldig gode alternativer for alkoholfritt øl! Hvis du ikke har prøvd den så kan jeg nevne at Clausthaler Dry Hopped er veldig bra
Jeg spekulerer mye og feil, i det året vi prøvde uten hell så ble jeg 100% sikker på at jeg hadde PCOS uten en eneste symptom