Leter etter erfaringer!

Hei. Jeg har også endo. Vi fikk til vår første etter 2 år med lap med pergo, har ikke gått så lett denne gangen. Begynte på spray i går og sprøytestart i starten av april :-) Endo kan tulle ting skikkelig ja, masse lykke til!

Hei. Jeg har også endo. Vi fikk til vår første etter 2 år med lap med pergo, har ikke gått så lett denne gangen. Begynte på spray i går og sprøytestart i starten av april :) Endo kan tulle ting skikkelig ja, masse lykke til!

Takk for svar, og masse lykke til selv!! :)

Hei, har sjølv prøvd i 3 år! Vart gravid for første gang i februar for 3 år siden på egenhånd... Mista i uke 7! Har prøvd siden og ingenting skjedde.

Har no hatt et forsøk med aih i september (Gikk ikke)

Så begynte vi på nytt forsøk i januar, hadde eggløsning i en helg... Så fikk ikke inseminert . Men 14 Dager etter eggløsning slo graviditetstesten ut positivt igjen. Hadde da gått på gonal f. Men gleden vart kort denne gangen og. Trur jeg hadde en sa på onsdag :(
Men det positive er ihvertfall at vi kan bli gravide så håper vi at neste gang sitter spiren her og ❤️

Masse lykke til

Første gangen fikk vi det til selv. Men mistet mange ganger. Til vi fikk hjelp med progesteron støtte da jeg gikk med guttungen. Vi begynte å prøvetiden da han var rundt ett år i 2012. Vi prøvde i 2 år før jeg ble gravid i gjen men da med exu og måtte fjerne en eggleder. Fortsatte prøvingen men ingenting skjer. Ett år etter exu søker vi prøverør. Så nå er vi snart i gang med første forsøk. Feilen her er at jeg har igjen en eggleder som er tett for tynn mot livmoren og litt krøllete. Ellers er det ikke noe galt med oss heller. Lykke til :)

Back
Topp