Let the games begin

missoz

Elsker forumet
im here now... la oss snakke....
Men om hva?

Hva vil dere vite om meg?

Hvor høy er du?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis du skulle anbefale 1, bare 1, hudpleieprodukt til en kvinne på 30, hva ville det vært?

Hvor lenge har du solgt MK?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ble konsulent i okt 11, men ble gravid med bekkenløsning etter ei lita stund så fikk bare noen faste kunder føre jeg ble sofaliggende

Je har en øyekrem for de over 30.. Og den minker hvertfall blå ringer under øynene. Syns den er kjempegod.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ohh fortell gjerne mer, type pris osv ;)

Den koster 529.- og Mary Kay har brukt 7 år på å utvikle denne serien... den fjerner faktisk rynker og, mamma bruker den og har så og si ingen røykerynker eller rynker rundt øynene igjen...

Volu-Firm™ Eye Renewal Cream retter seg inn på dype linjer, slapp hud, hevelser og mørke ringer under øynene.

Den koster 529.- og Mary Kay har brukt 7 år på å utvikle denne serien... den fjerner faktisk rynker og, mamma bruker den og har så og si ingen røykerynker eller rynker rundt øynene igjen...

Volu-Firm™ Eye Renewal Cream retter seg inn på dype linjer, slapp hud, hevelser og mørke ringer under øynene.

Oi, det var litt pris ja...
Kan ikke du notere ned at jeg er interesert, men må vente til juni før jeg tar noen avgjørelse? Litt smått med kronasjer for tiden :p

Oi, det var litt pris ja...
Kan ikke du notere ned at jeg er interesert, men må vente til juni før jeg tar noen avgjørelse? Litt smått med kronasjer for tiden :p

Det kan jeg gjøre vettu :)
Skal bestille varer nå jeg, så kan jo legge den inn og få den hjem så sier du ifra om du vil ha den, om ikke så selger jeg den bare til noen andre :)

Det kan jeg gjøre vettu :)
Skal bestille varer nå jeg, så kan jo legge den inn og få den hjem så sier du ifra om du vil ha den, om ikke så selger jeg den bare til noen andre :)

Suverent!

Syns alle produktene je har nå er helt fantastisk. Eneste MK produkt je har vært mindre fornøyd m, har vært mascaraen..

Back
Topp